Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente medicale ? ?Masini, utilaje si instalatii pentru ocrotirea sanatatii? aferente proiectului de ?Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de


Anunt de participare numarul 107751/15.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241488411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente medicale ? ?Masini, utilaje si instalatii pentru ocrotirea sanatatii? aferente proiectului de ?Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanta?, Cod SMIS 3507
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Constanta -Spitalul Clinic de Pneumoftizilogie Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente medicale ? ?Masini, utilaje si instalatii pentru ocrotirea sanatatii? aferente proiectului de ?Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanta?, Cod SMIS 3507.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente medicale ? Masini, utilaje si instalatii pentru ocrotirea sanatatii? aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanta?, Cod SMIS 3507.
Cantitatile ce urmeaza a fi furnizate sunt prezentate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 366, 628.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 50.000 de lei , garantie de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale europene POR 2007-2013 ? Fondul European de Dezvoltare Europeana, buget de stat si buget local si contractului de finantare nr. 506/06.08.2009, cod SMIS 3507
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr.34/2006;certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine documente echivalente privind dovezile de achitare a obligatiilor de plata conform legislatie din tara ofertantului in original sau copie legalizata, insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, valabile la data deschiderii ofertelor. Certificat ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere aofertelor in original sau copie legalizata; certificat de inregistare ORC in copie; declaratia privind calitatea de participant.Documentele se vor prezenta in forma specificata in DA atasata prezentului anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009 la 31 decembrie, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)sa fie de minim 8.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindprincipalele livrari de produse in ultimii 3ani;
Experienta similara se va demonstra prin prezentarea urmatoarele documente:
- Fisa de experienta similara;
- copia contractului de furnizare similare obiectului achizitie ;
- recomandare in original sau copie legalizatadin partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii necesare in vederea indeplinirii contractului;
declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului in ultimii 3 ani, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are o echipa formata din cel putin urmatorii specialisti: a)personal tehnic de specialitate autorizat din partea producatorului sau a importatorului direct in vederea montarii/instalarii si punerii in functiune a tuturor echipamentelor furnizate;b)personal tehnic de specialiate autorizat din partea producatorului sau a importatorului direct pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie si post garantie; c)personal autorizat din partea producatorului sau a importatorului direct pentru instruirea personalului medical si a personalului tehnic; prezentare CV-uri, certificate/atestate profesionale necesare dovedirii pregatirii profesionale conform rolului acordat in echipa.
-1.Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, in baza Ordinului ministrului sanatatii nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala, valabila la data deschiderii ofertelor. Documentul se va prezenta in copie legalizata.
2. Autorizatia de comercializare/livrare de la producator sau de la importatorul direct in original sau copie legalizata, valabila la data deschiderii ofertelor.
3. Autorizatia de la producator sau importatorul direct pentru service-ul in perioada de garantie si post-garantie in original sau copie legalizata, valabila la data deschiderii ofertelor.
- Implementare ISO 9001 sau echivalent; Certificat ISO 9001, ISO 13485, ISO14001 pentru produse conform fiselor tehnice,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 1 contract similar de furnizare de produse similare obiectului achizitiei, incheiat si receptionat in ultimii 3 ani in valoare de minim de 4.000.000 lei fara TVA;.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din fonduri structurale europene - POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul Major de interventie 3.1 ?Reabilitarea/modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale ", cod SMIS3507
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616.003, Fax:  0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consilul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd. Tomis nr.51, Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241/708.413, Email:  [email protected], Fax:  0241/488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer