Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente medicale


Anunt de participare numarul 129396/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL ORASENESC TARGU NEAMT
Adresa postala:  STR.STEFAN CEL MARE NR.35, Localitatea:  Targu Neamt, Cod postal:  615200, Romania, Punct(e) de contact:  Titei Georgeta, Tel. 0233/790824, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0233/790933, Adresa internet (URL):  www.spital.tirguneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalulorasenesc Tirgu Neamt, B-dul Stefan cel Mare, nr.35 , Tg.Neamt, jud.NEAMT, cod postal615200
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente medicale : aparat anestezie-1 buc, gastrofibroscop cu sistem computerizat video si imprimare -1 buc, ecocardiograf 2D, Doppler -1buc, set standard pentru chirurgie laparoscopica -1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente medicale : aparat anestezie-1 buc, gastrofibroscop cu sistem computerizat video si imprimare -1 buc, ecocardiograf 2D, Doppler -1buc, set standard pentru chirurgie laparoscopica -1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 771, 774.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
52 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare 15435 lei - garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-credite bug.-327000 lei alocate de M.S.in trim.IV 2011, -venituri proprii din bug.centralizat al or.Tg.Neamt, 630000 lei, in max.4ani de la receptia prod., functie de fondurile disp.alocate/an bugetar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Imputernicire care certifica persoana cu drept de semnatura pentru documentele de calificare, si oferta
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta din raza teritoriala a ofertantului
-Declaratie privind calitatea de participant
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 691din OUG 34/2006
-Certificat de inregistrare ORC al operatorului economic
-Certificat constatator eliberat de ORC
-Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract
-Pt.persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de rezidenta Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisade informatii generaleBilantul contabil complet pentru anul 2010
Pentru persoanele juridice/fizice straine se accepta depunerea - Auditului financiar pe anul 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
-Declaratie privind forta de munca
-Aviz de functionare emis de M. S. pentru comercializarea dispozitivelor medicale
-Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de M. S. sau marcaj CE;
-Fise tehnice, certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7440/26.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2011 10:00
Locul: Spitalulorasenesc Tirgu Neamt, B-dul Stefan cel Mare, nr.35 , Tg.Neamt, jud.NEAMT, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici ofertanti prin reprezentanti legali/persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
PLata se va face din: ? credite bugetare in suma de 327.000 lei alocate de Ministerul Sanatatii , conform adresei nr. CS. A3790/06.04.2011, dupa cum urmeaza : - aparat anestezie 114.000 lei ;
- gastrofibroscop cu sistem computerizat video si imprimare118.000 lei, - ecocardiograf 2D, Doppler95.000 lei.- din venituri proprii din bugetul centralizat al orasului Tg. Neamt, in suma de 630.000 lei, conform adresei 17929/09.08.2011, in maxim 4 ani de la data receptiei produselor, in functie defondurile disponibile alocate pe an bugetar
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3 , ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalulorasenesc Tirgu Neamt - Oficiul juridic
Adresa postala:  B-dul Stefan cel Mare, nr.35 , Tg.Neamt, jud.NEAMT, cod postal615200, Localitatea:  Tg.Neamt, Cod postal:  615200, Romania, Tel. 0233/790824, Email:  [email protected], Fax:  0233/790933
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer