Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE
Anunt de participare numarul 131243/11.10.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATI
Adresa postala: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Localitatea: Galati, Cod postal: 800150, Romania, Punct(e) de contact: TEODORA DIANA LECA, Tel. 0236.423938, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236464004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.TRAIAN NR.199, GALATI, ROMANIA
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 APARAT ANESTEZIE GENERALA CU MONITOR PACIENTLOT 2 UNIT OFTALMOLOGICLOT 3 MASA ELECTRICA CHIRURGIE GENERALA CU ACCESORII STANDARD PENTRU CHIRURGIE, GINECOLOGIE, UROLOGIE, ORTOPEDIE CHIRURGICALALOT 4 LAMPA SCIALITICALOT 5 RADIOCAUTER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33172100-7 - Aparate de anestezie (Rev.2)
31524110-9-Lampi pentru sali de operatie (Rev.2)
33122000-1-Echipament oftalmologic (Rev.2)
33161000-6-Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
33192230-3-Mese de operatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor furniza: LOT 1 APARAT ANESTEZIE GENERALA CU MONITOR PACIENT1 bucata
LOT 2 UNIT OFTALMOLOGIC 1 bucata
LOT 3 MASA ELECTRICA CHIRURGIE GENERALA CU ACCESORII STANDARD PENTRU CHIRURGIE, GINECOLOGIE, UROLOGIE, ORTOPEDIE CHIRURGICALA 1 bucata
LOT 4 LAMPA SCIALITICA 1 bucata
LOT 5 RADIOCAUTER 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 471, 774.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.11.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare este: PT. lot 1:3.800lei;Pt lot 2:2.400lei;Pt.lot 3:1.300lei;Pt lot 4:1.100lei;Pt lot 5:600lei;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
TRANSFERURI DE LA BUGET SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 2).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, 3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, 4).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010;5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 5) si 6) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7).Prezentarea generala: Fisa de informatii generale;
? Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitive medicale conform Legii 176/2000.
? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Resurse umane:
a. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la organismul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului. Se va nominaliza:
- personalul de specialitate de care dispune pentru montarea, instalarea si instruirea personalului unitatii noastre, asigurarea service-lui in perioada de garantie si post garantie a dispozitivului medical
Se vor anexa: documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat (copii integrale CIM, acord/contract de colaborare, etc.)documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA ELECTRONICA VA INCEPE LA 2 ZILE LUCRATOARE DE LA TRANSMITEREA INVITATIEI SI SE DESFASOARA INTR-O SINGURA RUNDA CU DURATA DE O ZI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1544/22.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 11:00
Locul: SEDIUL UM 02489 GALATI, STR.TRAIAN NR.199
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnssc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Galati, str.Traian nr.199, Localitatea: Galati, Cod postal: 800150, Romania, Tel. 0236425059, Email: [email protected], Fax: 0236323002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2011 09:51