Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente medicale


Anunt de intentie numarul 20582/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050659, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU, Tel. 021.4106910/264, Email: [email protected], Fax: 021.4111055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare echipamente medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele"
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 306, 452 si 14, 558, 064.52RON
valoarea estimata fara TVA 14558064.52 leiconform caietului de sarcini si loturile aferente
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33111000-1-Aparate de radiologie (Rev.2)
33162100-4-Dispozitive pentru blocul operator (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.12.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
procedura de achizitie licitatie deschisa;se va incheia un acord cadru pe o durata de 2 ani, garantia de participare este: lot.1 128000 lei, lot.2 9000 lei, lot.3 10000 lei;garantia de buna executie: 5%din valoarea contractului fara TVA;criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut;criteriile de calificare si selectie: Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind conflictul de interesepentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani;DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI;Informatii privind certificarea sistemelor de asigurare a calitatii si de protectie a mediului ;Informatii privind subcontractantii
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2011 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer