Licitatie Publica - furnizare echipamente medicale
Anunt de participare numarul 90883/14.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA
Adresa postala: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel.021.222.05.00;222.37.55, In atentia: Florina Velicu, Email: [email protected], Fax: 021.222.37.55, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic "Sfanta Maria", Bd. Ion Mihalache nr. 37-39
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare echipamente medicale pentru Blocul Operator si ATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 614, 136.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 65000, 00 lei , virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati, subcontractanti , orice operator economic ce indeplineste cerintele din documentatia de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de prezentare. Declaratie privind calitate de participant. Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Istoricul litigiilor. Certificat de atestare fiscala. Certificat fiscal privin plata impozitelor si taxelor locale. Certificat de inregistrare emis de Oficiul National Registrului Comertului. Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului. Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii . Certificat marcaj CE sau Declaratie de conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva Europeana in domeniu 93/42/CE. Autorizatie de livrare eliberata de producator . In cazul in care auorizatia este data de catre reprezentanta din Romania a producatorului, atunci autorizatia de livrare va fi insotita si de autorizatia emisa de producator pentru reprezentanta.
Autorizarea de la producator a operatorului economic ce va asigura service-ul in perioada de garantie pentru fiacare din echipamentele ce vor fi livrate. Centralizator autorizatii livrare si service.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM-urilor(daca este cazul), informatii generale, bilant contabil pe anii 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de autoritatile competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa nu fie mai mare de 1.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de furnizare, de aceeasi natura cu obiectul achizitiei, pe care le-a executat in ultimii 3 ani. Minim 3 recomandari. Lista personalului auttorizat de producator pentru executarea serviceului pe perioada de garantie. CV-urile personalului ce va asigura serviceul in perioada de garantie. certificatele de absolvire a cursurilor de pregatire pentru persoane ce vor asigura serviceul in perioada de garantie . certificat de marcaj CE sau dec.laratie de conformitate Ce din partea producatorului. certificatul ISo 9001:2000 sau echivalent pentru producator. declaratie privind subcontractarea. acord de asociere ( daca este cazul). angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul). Angajamentul privind susstinerea tehnica si profesionala ( daca este cazul).Declaratie de disponibilitate a resurselor (daca este cazul). Declaratie de disponibilitate a personalului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in obiectul major al contractului in valoare de minim 1 milion ron, demonstrabil prin maxim 3 contracte similare finalizate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
in conformitate cu ordinul ANRMAP 51/2009 ; intreaga documentatie de atribuire se publica in SEAP
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
cifra de afaceri50pct;experienta similara50pct;ptfiecare crit de selectie: candid cu valamax primeste max de pcte; ptrestul se aplica regula de 3 simpla;clasamelrezulta din insumarea celor 2pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spl. Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.0210.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Sfanta Maria
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 37-39, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021.222.35.50, Email: [email protected], Fax: 021.222.37.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 10:46