Licitatie Publica - Furnizare echipamente medicale in cadrul proiectului ?Reabilitarea, Modernizarea si Echiparea Spitalului Judetean de Urgenta Vaslui?
Anunt de participare numarul 133619/07.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: Stefan cel Mare nr 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Popica Nelu, Tel. +40 235361095, In atentia: Chircu Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 235361091, Adresa internet (URL): www.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente medicale in cadrul proiectului ?Reabilitarea, Modernizarea si Echiparea Spitalului Judetean de Urgenta Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, mun. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de echipamente si dispozitive medicale si de laborator pentru dotarea SPITALULUI JUDETEANDE URGENTA VASLUI, in cadrul proiectului?Reabilitarea, Modernizarea si EchipareaSpitalului Judetean de Urgenta Vaslui?
Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor medicale, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de echipamente si dispozitive medicale si de laborator, incluse in caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 887, 700.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot nr. 1 = 16.000 lei;Lot nr. 3 = 3.000 lei; Lot nr. 4 = 31.000 lei, Lot nr. 5 = 30.000 lei; Lot nr. 6 = 15.700 lei; Lot nr. 7 = 16.300 lei; Lot nr. 9 = 10.900 lei ; Lot nr. 11 = 6.000 lei ; Lot nr. 1 = 8.600 lei..Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emiso societate bancara ori o societate de asigurari, infavoarea Autoritatii Contractante: JUDETUL VASLUI, care sa contina si referire la aplicarea prev. art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare, sauOP in contul de garantie alAut.Contr. : Judetul Vaslui, cont RO90TREZ6565006XXX000252 deschis la Trez.Vaslui, cod fiscal 3394171, saufila CEC certificata de banca emitenta, respectiv pt. garantie de participare la procedura de achizitie, saunumerar la casieria aut. contr. Dcumentele se prezinta in original.Nota: In cazul indeplinirii cond. prev. de art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare suma retinuta din gar. de part. va fi: Lot 1 = 4.580, 73 lei; Lot 3 = 1.500 lei; Lot 4 = 5.331, 49 lei; Lot 5 = 5.279, 99 lei; Lot 6 = 4.69, 52 lei; Lot 7 = 4.595, 91 lei;Lot 9 = 4.325, 59 lei; Lot 11 = 3.011, 98 lei; Lot 12 = 4.213, 22 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoraea contractuzlui fara TVA, pentru fiecare lot in parte.Durata garantiei de buna executie: trebuie sa acopere perioada minima solicitata, respectiv de la semnarea contractului si pana la data de 09.07.2014.Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori o societate de asigurari, in favoarea Aut.Contr.- JUDETUL VASLUI, care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va face conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau neconditionat respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare RegionalaBugetul de statBugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in prev. art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare ? Formular nr.01 si Formular nr.02, in original;
- Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidate, scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele, depusein original/copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul ยป , valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiilede plata a impozitelor , taxelor si contributiilorcatrebugetul de stat local in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, depuse in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Formular 03, in original.-Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular nr. 27, privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Mihalachi Vasile, Buzatu Dumitru, Bichinet Corneliu, Stoica Gheorghe, Chircu Mihaela, Vieriu Vasile, Huides Manuela, Safir Ecaterina, Zurba Dorina, Manolachi Petrica, Popica Nelu;
-Declaratie ?CERTIFICAT? de participare la licitatie cu oferta independenta , cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr. 23
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste documente trebuie depuse de fiecare membru al grupului. Ofertantul trebuie sa fie abilitat (autorizat) sa presteze activitati de natura celor care fac obiectul contractului de achizitie publica.
Se solicita prezentarea:
- Fisa entitatii legale (Formular 04), in original
- Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertei (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor);
Pt.persoane juridice/fizice straine se vor depune ocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
-Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii din Romania privind activiatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conf. prev. Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , valabile la data deschiderii ofertelor si insotite dupa caz de traducere legalizata in limba romana.
NOTA! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, respectiv 2008, 2009 si 2010, sau 2009, 2010 si 2011 daca operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, trebuie sa fie egala sau mai mare de:
Lot1 =1.600.000 lei;Lot3 =300.000 lei; Lot4 =3.000.000 lei; Lot5=3.000.000 lei; Lot6= 1.570.000 lei; Lot7=1.600.000 lei; Lot9 = 1.090.000 lei; Lot 11 = 600.000 lei; Lot 12 = 860.000 lei.
In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri
Tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca sustine ofertantul pentru indeplinirea cerintelor invocate, (sustinere privind cifra de afaceri), Daca sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca in cazul in carecontractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerea
Informatii privind principalele furnizariefectuate in ultimii 3 ani
Experienta similara.
Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani, indepliniti la data limita de depunere a ofertelor, a dus la bun sfarsit contracte de furnizare echipamente medicale in valoare fara TVA, egala sau mai mare decat : Lot1= 800.000 lei ; Lot3 =150.000 lei ; Lot4 =1.500.000 lei ; Lot5= 1.500.000 lei ; Lot6= 780.000 lei ; Lot7= 800.000 lei ; Lot9=545.000 lei ; Lot 11= 300.000 lei ; Lot 12 = 430.000 lei. Curs de referinta lei/euro este cel din data de 20.01.2012, respectiv 1 euro = 4, 3473 lei.
Valoarea poate fi indeplinita din cel putin un contract sau din maxim 3 contracte cumulate.
Informatii privind subcontractarea.Daca este cazul ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.
Tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (experientasimilara, personal, utilaje si echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisori de imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este resposabil cu executia contractului inclusive platile.
Informatii privind asigurarea calitatii.
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 (sau echivalent), pentru activitatea care face obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala se deruleaza intr-o singura runda, pe durata a 24 de ore .La etapa finala pot participa doar operatorii care sunt inregistrati in SEAP.Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa aiba certificat digital valid.Procesul de reofertare se va rezuma numai la pretul ofertei.Informatiile puse la dispozitia ofertantilor sunt: cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie.Ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa prezinte noi propuneri financiare;Operatorii economici care si-au imbunatatit oferta trebuie sa transmita autoritatii contractante in termen de 24 de ore, prin fax la nr. 0235361091, Formularul de oferta si Centralizatorul de preturi si apoi obligatoriu, va depune la registratura autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare, formularele: Form. 15 ? Formularul de oferta, Form. 17 ? Centralizatorul de preturi, completate cu noile valori prezentate in procesul de reofertare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, mun. Vaslui, jud. Vaslui, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1 ??Reabilitarea /modernizarea/ echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
- Participantii pot oferta pentru unul sau mai multe loturi prezentate in aceasta documentatie, dar pentru toate produsele ce intra in componenta lotului respectiv.In cazul depunerii unor oferte in care nu sunt cuprinse in totalitate produsele care fac parte din lotul respectiv, oferta pentru acel lot va fi respinsa ca neconforma- Durata contractului: De la data semnarii acestuia de catre ambele parti, pana la data efectuarii ultimei plati, dar nu mai tarziu de 09.07.2014;
-In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contrcatanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSCin termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un actal autoritatii cantractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui ? Compartimentul juridic contencios
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel. +40 235361089, Fax: +40 235361090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 13:22