Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente medicale (inclusiv probe tehnologice si teste) la obiectivul de investitie ?Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului Orasenesc Negresti-Oas?


Anunt de participare numarul 147436/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Teodorescu Dana Mirella, Tel. +40 261711004, Email: [email protected], Fax: +40 261710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Teodorescu Dana Mirella, Tel. +40 261711004, Email: [email protected], Fax: +40 261710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie, Nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente medicale (inclusiv probe tehnologice si teste) la obiectivul de investitie ?Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului Orasenesc Negresti-Oas?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriu Integrat al Spitalului OrasenescNegresti-Oas
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, livrare, transport, montare, punere in functiune, probe tehnologice si teste, instruire si asigurare de service pe perioada de garantie pentru echipamentele medicale prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
71632000-7-Servicii de testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)Nr.Fisa tehnica, DENUMIRE ECHIPAMENT, CANT.: 2.Electrocardiograf-3buc; 3.Ecograf-1buc; 4.Tensiometru cu manometru atasat-14 buc; 5.Cantar mecanic cu taliometru-7buc; 6.Cantar nou nascuti-1buc;7.Timpanometru cu imprimanta-1buc; 8.Lupa cu iluminare-3buc; 9.Lampa UV-1buc; 10.Aparat pentru electroterapie-1buc; 11.Aparat terapie cu ultrasunete-1buc; 12.Aparat magnetoterapie-1buc; 13.Otoscop-3buc; 14.Oftalmoscop-3buc; 15.Trusa de lentile oftalmologica cu rama titan-1buc; 16.Aspirator portabil-3buc;17.Electroencefalograf-2buc; 18.Electromiograf-1buc;19.Negatoscop-5buc; 20.Electrocauter-1buc; 21.Monitor fetal-1buc; 22.Dermatoscop-1buc; 23.Ecograf color Doppler-1buc; 23bis.Ecograf-1buc; 24.Holter ECG-1buc;25.Holter HTA-1buc; 26.Audiometru-1buc; 27.Videorectoscop-1buc; 28.Gastroscop-1buc; 29.Colonoscop-1buc; 30.Oglinda frontala-1buc; 31.Videocolposcop-1buc; 32.Sterilizator-7buc; 33.Doppler vascular-6buc; 34.Lensmetru electronic-1buc; 35.Autorefractometru electronic-1buc; 36.Biomicroscop-1buc; 37.Proiector optotip-1buc; 38.Perimetru computerizat-1buc; 39.Tonometru automat noncontact-1buc;40.Reflector cu picior-1buc; 41.Aparat aerosoli-2buc; 42.Ecograf color-1buc; 1/ M. Masa masaj fixa-1buc; 2/M. Masa ginecologica cu un motor-3buc; 3/M. Masa pentru consultat/infasat sugari-1buc; 4/M. Masa aparate-18buc; 5/M. Masuta instrumentar cu 3 rafturi-18buc; 6/M. Canapea examinare cu cap reglabil-18buc; 9/M. Dulap medical cu 2 corpuri-16buc; 13/M. Scaun consultatii ORL-1buc; 14/M. Scaun consultatii Oftalmologic-1buc; 15/M. Dispozitiv de urcare pentru carucior cu rotile-1buc; b) Scopul contractului: furnizare, livrare, transport, montare, punere in functiune, probe tehnologice si teste, instruire si asigurare de service pe perioada de garantie pentru echipamentele medicale, prevazute in caietul de sarcini.
c) Valoarea estimata este de 1.419.760 lei, fara TVA, reprezentand echivalentul a 317.676, 54 euro, curs inforeuro luna octombrie2013, 1? = 4, 4692 lei,
din care:
- 1.411.260 lei, fara TVA, reprezentand echivalentul a 315.774, 63 euro, curs inforeuro luna octombrie 2013, 1? = 4.4692 lei, reprezinta valoarea alocata pentru achizitionarea de echipamente medicalesi
- 8.500 lei, fara TVA, reprezentand echivalentul a 1.901, 91 euro, curs inforeuro luna octombrie 2013, 1? = 4, 4692 lei, reprezinta valoarea alocata pentru efectuarea de probe tehnologice si teste.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 419, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 28.000 lei (dupa caz, 50% pentru IMM conform Legii 346/2004)b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.c) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
-virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal 3897378, vizat, obligatoriu, de banca.d) Autoritatea Contractanta va retine din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin. (1) lit. b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 5.199, 75 lei, in conditiile prevazute la art.278^1 alin. (1), (2) si (5) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.e) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta (moneda) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVASe constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.12, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu termenul de furnizare la care se adauga o perioada de 45 de zile (termen necesar pentru receptie si plata).- Se restituie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie pentru echipamentele care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug.consolidat al Jud.SM, Bug.de stat si FEDR prin POR 2007-2013, Axa prior.3, Dom.maj.de interv.3.1?Reab./modern./echip.infrastr.serv.de sanatate.Contr.de fin.791/30.06.2010, cod SMIS 5460.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA:
Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).ATENTIE!
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
1.) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie.2.) Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.3.) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.69^2, alin. 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Riedl Rudolf , Crasnai Mihaela Elena Ana, Mandrut Marius Vasile, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Stern Felicia Cristina, Buda Bianca Melania, Roatis Alina Ligia, Chereji Luciana Cristina, Tanase Loredana Roxana, Dragos Mihaela Alina, Marc Diana, Teodorescu Dana Mirella, Patcas Janetta Delia Aurora, Mitrut Diana Delia, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Bran Ioana, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Lazar Daliana Stefania, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca loan, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pinter Jozsef, Riscau Gheorghe, Rus loan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile.5.) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1.) Certificat constatator, emis de ONRC
Persoane juridice/fizice romane: Ofertantul va depune:
-Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
Informatiile cuprinse in acest documenttrebuie sa fie valabile/reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePersoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA.Persoane juridice/fizice straine:
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
-Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
NOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.2.) Aviz de functionare pentru activitatile de comercializare, reparare (pentru perioada de garantie), verificare si punere in functiune, emis de Ministerul Sanatatii in conformitate cu prevederile art.3 alin.2 din Legea nr.176/2000, republicata, si cu cele ale Anexei 2 din Ordinul nr.1636/2004, cu modificarile ulterioare, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata.
Ofertantii nerezidenti vor depune documente echivalente insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 1.500.000 lei;
In vederea indeplinirii cerintei de calificare, operatorii economici vor depune documente disponibile.
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorii economici in anii financiari precizati.
Valorile cifrelor de afaceri globale vor fi exprimate in Lei.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data limita de depunere a ofertei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda decat leu, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.Se va depune Fisa de informatii generale, completata conform Formularului C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse de natura similara, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).
Se solicita completarea Formularului 12F din Sectiunea III a documentatiei de atribuire si a Anexei la Formularul 12F - Lista principalelor furnizari de produse de natura similara, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie cu anexa.
2) Din Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii trei ani trebuie sa rezulte dovada furnizarii de produse similare in valoare insumata de minim 1.000.000 lei fara TVA, furnizari efectuate in baza a maxim 3 contracte.
In vederea indeplinirii cerintei de calificare se vor depune certificate/documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, din care sa reiasa denumirea partilor, denumirea contractului, obiect, valoare, perioada de derulare a contractului, procent indeplinit etc.
Daca valorile contractelor similare sunt in alta moneda decat leu, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul/anii indeplinirii contractului/contractelor.
In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
3.) Declaratie privind personalul responsabil tehnic de care dispuneSe va completa Formularul 12I din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Ofertantul va nominaliza personalul responsabil cu instruirea personalului medical si al celui tehnic din cadrul Spitalului Orasenesc Negresti-Oas privind utilizarea echipamentelor medicale ce fac obiectul contractului.Ofertantul va nominaliza personalul responsabil cu asigurarea service-ului in perioada de garantie.
Ofertantul va nominaliza personalul responsabil cu montarea si punerea in functiune a echipamentelor si mobilierului medical ce fac obiectul contractului.
Ofertantul va anexa declaratiei, CV-urile personalului nominalizat in listele din Formularul 12I.
4.) Certificate de inregistrare a dispozitivului medical sau Certificat de conformitate European (CE) ? conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr.253/2010, privind inregistrarea dispozitivelor medicale, pentru fiecare dispozitiv medical ofertat.
Ofertantii nerezidenti vor depune documente echivalente insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
5.) Daca este cazul, ofertantul va depune: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completata conform Formularului 12G, precum si Anexa la Formularul 12G din Sectiunea III-Formulare.
Alte cerinte:
Precizari privind asocierea- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
- in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.
1. Standarde de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.Note:
1.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
5.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de catre un traducator autorizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 12FAnexa la Formularul 12F-Formularul 12I-Formularul 12G si Anexa la Formularul 12G-Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata produselor
30%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Termenul de livrare a produselor
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.1 ? ?Reabilitarea/ modernizarea /echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?. Contract de finantare nr.791/30.06.2010, cod SMIS 5460.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
I.In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care ofertele considerate admisibile clasate pe primul loc au punctajul egal, autoritatea contractanta declara castigator ofertantul a carui oferta are punctajul cel mai mare aferent factorului de evaluare caruia i-a fost acordata cea mai mare pondere (?Pretul ofertei?). Daca se pastreaza in continuare egalitatea, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in plic inchis.II. Fata de cele prezentate la pct.II.1.6. clasificare CPV procedura de achizitie publica are si codul CPV 72253000-3 - Servicii de ajutor pentru utilizatori si servicii de asistenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.(l) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261807154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer