Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente necesare implementarii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romani


Anunt de participare numarul 135073/01.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Oradea
Adresa postala: str. Universitatii nr.1, Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Birou licitatii, Tel. +40 259408751, In atentia: Ing.Ferenc Viktor, Email: [email protected], Fax: +40 259408751, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente necesare implementarii proiectului?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Oradea, str.Universitatii nr.1, loc Oradea, jud.Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini, furnizorul va asigura livrarea echipamentelor cu serviciile aferente de montare, instalare, punere in functiune si instruirea personalului, incluse, necesare implementarii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32581000-9 - Echipament de comunicare de date (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32413000-1-Retea integrata (Rev.2)
32562000-0-Cabluri cu fibre optice (Rev.2)
51313000-9-Servicii de instalare de echipament audio (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si bugetului aprobat al proiectului, contractul de furnizare include:
- modernizarea retelei de date existente (schimbare fibra optica, schimbare topologie)
- modernizarea echipamentelor de retea active (core switches, 1st level aggregation, 2nd levelaggregation)
- construirea unui canal de comunicatie rezervat (VPN) cu Universitatea din Debretin
- inlocuirea sistemului de telefonie existent cu un sistem VOIP
- interconectarea sistemelor de telefonie dintre Universitatea din Debretin si Universitatea din Oradea
- construirea unui sistem wireless in campusul Universitatii din Oradea
- interconectarea sistemului de wireless din Universitatea din Oradea cu cel din Universitatea din Debrecen
Valoarea estimata fara TVA: 1, 554, 011RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 15.540 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei, ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform Formular nr.14.)Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; scrisoarea de garantiese va depune in original conformFormularul nr 11, Sectiunea III -Formularesau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea;Garantia de participare se va depune scanata in SEAP, semnata, stampilata, cu mentiunea ?Conform cu originalul", si depusa in original la Registratura Universitatii din Oradea, str. Universitatii, nr.1, Oradea, jud. Bihor, pana la data limita si ora de depunere a ofertelor stabilita de operatorul SEAP Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si se se va constitui la data semnarii contractului in conformitate cuart. 90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul de Cooperare Transfrontaliera HURO 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Persoane juridice/fizice romane
-Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- Prezentare Formular2a ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea?conform cu originalul? si scanat.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare - Prezentare Formular 2b ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea?conform cu originalul? si scanat.
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69¹ din OUG 34/2006 ?Prezentare Formular 3. Se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea?conform cu originalul? si scanat.
Persoanele care detin functii de conducere in cadrul Universitatii sunt: Rector Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal, Director General Administrativ Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, Director Economic Ec.Crina Gherlea, Aviz Juridic Jr.Rodica Deac
Membrii comisiei de evaluare: Marius ONICA ? presedinte, Ferenc VIKTOR? membru, Zoltan GAL? membru.Membrii de rezerva: Svetozar GARAI, Sorin ROTOIU, Sorin CURILA?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire?.
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul general consolidat de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? documentele vor fi semnate, stampilate, cu mentiunea?conform cu originalul? si scanate.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 1b- documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea?conform cu originalul? si scanat.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Prezentare Formular 1a- documentul va fi semnat, stampilatcu mentiunea?conform cu originalul? si scanat.
Toate documentele prezentate vor fi incarcate online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate.Pentru persoane juridice /fizice straine
Se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, din tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru a demonstra ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180, art.181 si art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006, actualizata. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise dupaoriginal sau copie ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru Persoane juridice/fizice romane
-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau Teritoriala -Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca ofertantul/asociatul nu figureaza cumentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform legii 85/2006 republicata).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane juridice /fizice straine
Prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele prezentate vor fi incarcate online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.
In cazul prezentarii unei oferte comune /in asociere, documentele solicitate la pct. III.2.1.se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Informatii generale privind operatorul economic din care sa reiasa o cifra medie globala de afaceri peultimii 3 anide 3.108.022 lei, respectiv716.464, 5 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie privind lista principalelor livrari de echipamente in ultimii 3 ani.
Cerinta 2
Experienta similara dovedita cu maxim doua contracte de natura similara a caror valoare cumulata sa fiedemin.1.554.011 lei, respectiv358.232, 25 euro, (fara TVA) prin care sa confirmeimplementarea unor retele de voce/date integrate.
Cerinta 3
Declaratie cuprinzandinformatii privindpersonalul de specialitate ce va
fi implicat in derularea contractului si persoanele de conducere responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va trebui sadovedeasca ca are cel putin doi specialisti care au calificarea necesara, pentru montarea si punerea in functiune de
sisteme integrate voce/date (unified communication).
Cerinta 4
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale siumane ale eventualilor subcontractanti declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens
Cerinta 5Informatii privind asocierea
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele privind situatia personala mentionate la cap. III.2.1 trebuie demonstrate de fiecare asociat , iarsituatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta 6
Persoana care sustine ofertantul
Capacitatea economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fisustinuta, pentru indeplinirea contractului , si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Persoana care asigura sustinerea ofertantului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania)
VI.3) Alte informatii
Toate documentele prezentate vor fi depuse online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea?conform cu originalul? si scanate.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea siautenticitatea tuturor documentelor prezentatein vederea participarii la procedura.Ofertantii vor fi responsabili pentru examinarea cu atentie a oricarui amendament si/sau clarificari la documentatia de atribuire emise in perioada de depune a ofertelor.In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.Transmiterea unei oferte care nu contine toate informatiile si documentele cerute sau transmiterea acesteia in alta forma de prezentare, pana la termenul limita specificat de depunere a ofertelor, va duce la respingerea acesteia.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de reducerea cu 50 % a nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire.In cazul in care exista doua sau mai multe propuneri financiare identice, pentru stabilirea ofertantului cistigator, ofertantii vor depune o noua oferta financiara in SEAP, in urma unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante. In cazul in care furnizorul nu raspunde la solicitarea comisiei in termenul prevazut, chiar daca isi mentine pretul initial, atunci oferta acestuia va fi considerata neconforma potrivit art.79.al.1 din HGR.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006 , persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Oradea - Serviciul juridic
Adresa postala: str.Universitatea din Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Tel. +40 259408152, Email: [email protected], Fax: +40 259408152, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer