Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente necesare implementarii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romani


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.182.398 RON

Castigatorul Licitatiei: ETA2U S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 135073/28.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 127029
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Oradea
Adresa postala: str. Universitatii nr.1, Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Punct(e) de contact: Birou licitatii, Tel. +40 259408751, In atentia: Ing.Ferenc Viktor, Email: [email protected], Fax: +40 259408751, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente necesare implementarii proiectului?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Oradea, str.Universitatii nr.1, loc Oradea, jud.Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini, furnizorul va asigura livrarea echipamentelor cu serviciile aferente de montare, instalare, punere in functiune si instruirea personalului, incluse, necesare implementarii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32581000-9 - Echipament de comunicare de date (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32413000-1-Retea integrata (Rev.2)
32562000-0-Cabluri cu fibre optice (Rev.2)
51313000-9-Servicii de instalare de echipament audio (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 182, 397.8RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S85-140172din03.05.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 157 Denumirea: Furnizare echipamente necesare implementarii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor uni
V.1) Data atribuirii contractului 24.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ETA2U S.R.L.
Adresa postala: Str. Gheorghe Dima Nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300079, Romania, Tel. 0256220287, Email: [email protected], Fax: 0256499508, Adresa internet (URL): www.eta2u.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1554011.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1182397.80 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013
VI.2) Alte informatii
Toate documentele prezentate vor fi depuse online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea?conform cu originalul? si scanate.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea siautenticitatea tuturor documentelor prezentatein vederea participarii la procedura.Ofertantii vor fi responsabili pentru examinarea cu atentie a oricarui amendament si/sau clarificari la documentatia de atribuire emise in perioada de depune a ofertelor.In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.Transmiterea unei oferte care nu contine toate informatiile si documentele cerute sau transmiterea acesteia in alta forma de prezentare, pana la termenul limita specificat de depunere a ofertelor, va duce la respingerea acesteia.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de reducerea cu 50 % a nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire.In cazul in care exista doua sau mai multe propuneri financiare identice, pentru stabilirea ofertantului cistigator, ofertantii vor depune o noua oferta financiara in SEAP, in urma unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante. In cazul in care furnizorul nu raspunde la solicitarea comisiei in termenul prevazut, chiar daca isi mentine pretul initial, atunci oferta acestuia va fi considerata neconforma potrivit art.79.al.1 din HGR.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Oradea - Serviciul juridic
Adresa postala: str.Universitatea din Oradea, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410087, Romania, Tel. +40 259408152, Email: [email protected], Fax: +40 259408152, Adresa internet (URL): www.uoradea.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer