Licitatie Publica - Furnizare echipamente pentru dotarea unitatii de invatamant
Anunt de participare numarul 131148/26.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Lucian CHIS, Tel. 0255255000, Email: [email protected], Fax: 0255255000, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente pentru dotarea unitatii de invatamant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Colegiul Economic al Banatului Montan, Aleea Dacia nr. 1, Resita, Caras Severin, c.p. 320188, Romania
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este furnizarea echipamentelor necesare pentru dotarea unitatii de invatamant care face obiectul proiectului ?Extindere spatii de studiu si Reabilitare Corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30195200-4 - Table electronice cu posibilitate de copiere sau accesorii (Rev.2)
30100000-0-Masini, echipament si accesorii de birou, cu exceptia computerelor, a imprimantelor si a mobilierului (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
31710000-6-Echipament electronic (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati:
1. Table digitale uz scolar (32 buc.);
2. PC aplicatii contabile & BD si Software de gestiune ?solutie ERP full (1 buc.);
3. Cabinet IT complet (25st+1server) si Software de gestiune hoteliera (25 licente);
4. Notebook/arii curriculare de studiu (10buc.);
5. Tableta grafica wireless (1 buc.);
6. Laborator fonetic (1 buc.);
7. Videoproiector Wireless (1 buc.);
8. Suport de tavan pentru videoproiector (1 buc.);
9. Ecran de proiectie electric+accesorii (1 buc.);
10. Printer color cerneala solida (1 buc.);
11. Echipament de gestiune complet (1 buc.);
12. Cititor cod de bare (1 buc.);
13. Sistem mobil de marcaj (1 buc.);
14. Ghilotina A3 (1 buc.);
15. Aparat plastifiat (1 buc.);
16. Aparat de spiralat (1 buc.).
Valoarea estimata fara TVA: 594, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei in valoare de 11.883, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri UE (FEDR) si bugetul national- Bugetul local al Municipiului Resita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in prevart.181 din OUG34/2006,
Certificate de atestare fiscala privind obligatiiloe la bugetul local si cel consolidat,
Declaratia privind calitatea de participant,
Certif.de inreg. de la ONRC,
Certif. constatator elib.ORC,
Fisa de inf.gen.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.privind cifra de afaceri,
Bilant contabil pt.ani 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind lista princip.livrari de produse in ultimii 3 ani,
Experienta similara,
Standarde de asig.calit.,
Inf.privind subcontractantii,
Inf.privind asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin egal cu 550.000, 00 lei din max.3 contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor cu imputernicire in original si copie dupa actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat P.O.R.2007-2013, Axa priorit.3?Imbunat.infrastruct.soc.;Dom.maj.de interv.3.4?Reabilit./moderniz./dezv.si echip.infrastruct.edu.preuniv., univ.si a infrastruct.pt.form.prof.continua?, proiect?Extindere spatii de studiu si Reabilit.Corp de sc.existent la Colegiul Ec.al Banatului Montan?, cod SMIS7399
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic, aplicarea legilor proprietatii si contencios administrativ
Adresa postala: p-ta 1 Decembrie 1918 nr. 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. 0255211692, Email: [email protected], Fax: 0255213278, Adresa internet (URL): www.primaria-resita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:34