Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente pentru implementarea unui sistem GIS si de modelare hidraulica


Anunt de participare numarul 97198/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala: str. Turturelelor nr.11A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030881, Romania, Punct(e) de contact: Madalina Stan, Tel.021 528 04 89 Int.126, Email: [email protected], Fax: 021 528 04 93, Adresa internet (URL): www.tahal.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente pentru implementarea unui sistem GIS si de modelare hidraulica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Compania de Apa Somes SABd. 21 Decembrie 1989, nr.79, cod postal 400604, Cluj-Napoca, jud. Cluj, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea urmatoarelor: soft GIS: 2 licente de baza desktop + 1 licenta WEB-GIS, soft modelare hidraulica: 3 licente complete, statii de lucru, sistem integrat scanare-printare-copiere, imprimante, scanner, surse neintreruptibile, statie totala, sistem portabil GPS, instruire 20 zile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
38221000-0-Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
42962000-7-Echipament de tiparire si de grafica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform descrierii din caietul de sarcini, pct.4.1
Valoarea estimata fara TVA: 791, 383RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 15800leiGarantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se efectueaza in doua transe egaleFinantare: surse proprii ale Autoritatii Contractante si contractul de servicii 26994/13.10.2009 intre Compania de Apa Somes SA si Tahal Consulting Engineers
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie de eligibilitateDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat
Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local
Certificat unic de inregistrare
Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialPentru persoane juridice straine sunt acceptate documente edificatoare pentru cerintele de mai sus, cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, in care se va prezenta cifra de afaceripe ultimii 3 ani, 2007, 2008, 2009.
Pentru persoane juridice straine sunt acceptate documente edificatoare pentru cerintele de mai sus, cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare, cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.582.000 lei.Pentru calificare, media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
Recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor contractelor prezentate.
Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii (sau standardele transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) de catre un organism specializat in domeniu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare se cere indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui numar de maxim 5 contracte, care sa indeplineasca in mod cumulat conditiile de valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului propus, si respectiv, avand ca obiect vanzarea de soft GIS, soft de modelare hidraulica a sistemelor de apa si/sau apa uzata, statii de lucru aferente utilizarii de soft GIS sau de modelare hidraulica, echipamente GIS, topo, astfel incat, oricare dintre acestea sa fi fost obiect al cel putin unui contract.Pentru calificare este necesar ca din recomandari sa rezulte ca toate contractele prezentate au fost indeplinite si pentru modul de indeplinire s-a obtinut calificativul bun sau foarte bun.Pentru calificare se cere copie dupa certificatulISO 9001 sau echivalent, transpus in conformitate cu legislatia tarii de rezidenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata garantiei oferite, incluzand asistenta tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2010 12:00
Locul: Tahal Consulting Engineers, Bucuresti+sector 3, str.Turturelelor nr.11A, etaj7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Co-finantat de Uniunea Europeana, in conformitate cu reglementarile Programului Operational Sectorial Mediu2007-2013 princontractul de finantare nr. 91778/ 1.10.2009 incheiat intre Ministerul Mediului si SC Compania de Apa Somes SA
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+40) 21 319 51 80, Email: [email protected], Fax: (+40) 21 332 12 40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala: str.Turturelelor nr.11A, etaj 7, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030881, Romania, Tel.021 528 04 89, Email: [email protected], Fax: 021 528 04 93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer