Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare ECHIPAMENTE pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Dr.VICTOR BABES-Timisoara?


Anunt de participare numarul 119869/18.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408478, In atentia:  ing. Crenguta Oprea, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  B-dul C.D-Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, In atentia:  ghiseul 9 sau 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare ECHIPAMENTE pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Dr.VICTOR BABES-Timisoara?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriul Spitalului Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Dr.VICTOR BABES-Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare, pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie Dr. VICTOR BABES - Timisoara?, a urmatoarelor echipamente: LOT 14-17 bucati LAMPI UV si LOT 19-6 bucati RECIPIENTE DIVERSE, in conformitate cu cerintele din Fisele tehnice nr.14 si respectiv 20.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
31515000-9-Lampi cu ultraviolete (Rev.2)
33169400-6-Recipiente cu utilizare chirurgicala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 14 LAMPA UV - 17 bucLOT 19 RECIPIENTE DIVERSE- 6 buc
Valoarea estimata fara TVA: 14, 532RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: Lot 14- 230 lei;Lot 19-50 lei garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul local, fonduri structurale FEDR si Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului; plata facturilor catre furnizor: conform art 19 din contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati: nu se legalizeaza asocierea; Subcontractanti: se poate subocontracta o parte din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere, in temeiul art.180 si 181 din OUG 34/2006;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului;Fisa de informatii generale, conform Formular B1;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Aviz de functionare si Autorizare de comercializare 2. Declaratie pe propria raspundere privind protectia muncii 3.Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Pentru LAMPI UV, se va prezenta Avizul de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializare, punere in functiune si service pentru echipamentele medicale si Autorizare de comercializare din partea producatorului, a reprezentantului legal al acestuia in Romania, sau dealer autorizat (documente prezentate in copie legalizata); 2.Declaratie pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii; 3.Doar pentru LAMPI UV, se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat pentru instalare, punere in functie, reparare si intretinere in perioada de garantie a echipamentului ofertat.Pentru documentele solicitate a fi prezentate in copie legalizata, se accepta si copia lizibila a acestora, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original sau copie legalizata doar la solicitarea autoritatii contractante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de L.E.; conform art.42-44 alin.2 - HG nr.1660/2006 si art.165 alin.2-OUG 34/2006. Ofertare: pretul ofertei. L.E. incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 10:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia de echipamente face parte din proiectul de implementat in cadrul Axei prioritare 3-?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1.-?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?, contract de finantare nr.837/07.09.2010 cod SMIS 6747
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se pune la dispozitia operatorilor economici interesati la adresa www.e-licitatie.ro La aceeasi adresa vor fi postate intrebarile si raspunsurile la clarificari.Justificarea alegerii procedurii: Conform art. 19 din OUG nr. 34/2006, in situatia in care valoarea estimata a viitorului contract este mai mica sau egala cu 15.000 euro fara TVA, autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona direct produse, servicii sau lucrari neavand obligatia aplicarii unei proceduri de atribuire. Achizitia celor 17 buc. lampi UV si 6 buc. recipiente diverse, este parte componenta a pozitiei "furnizare echipamente" achizitie desfasurata pe 19 loturi, in valoare totala de 1.392.300, 70 lei fara TVA, din proiectul de implementat in cadrul Axei prioritare 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1. - ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate? privind ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului Spitalului Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie ?Dr. Victor Babes?, Timisoara?, contract de finantare nr.837/07.09.2010. Procedura selectata in cadrul proiectului, este licitatie deschisa. La pozitia mentionata in cadrul proiectului, pentru echipamentele neatribuite, lot 14 si lot 19, care fac obiectul prezentului anunt, autoritatea contractanta demareaza o noua procedura de licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104642, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  bd. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256-408478, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer