Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare "Echipamente pentru Platforma de Cercetare Farmaceutica Avansata"


Anunt de participare numarul 125447/08.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Polipharma Industries SRL
Adresa postala:  sos. Alba Iulia, nr. 156, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Punct(e) de contact:  Ioana Ionac, Tel. 0742107613, Email:  [email protected], Fax:  0269259992, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare "Echipamente pentru Platforma de Cercetare Farmaceutica Avansata"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Sibiu, Sos. Alba Iulia, nr. 156.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente pentru proiectul "Platforma de Cercetare Farmaceutica Avansata"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38500000-0 - Aparate de control si de testare (Rev.2)
33171200-1-Instrumente pentru reanimare (Rev.2)
38432200-4-Cromatografe (Rev.2)
42513290-4-Echipament frigorific industrial (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11 LOTURI: LOT 1: Laborator de Dezvoltare Analitica si Testare Stabilitate (34 echipamente); LOT 2: Laboratorul Studii In Vitro (27 echipamente); LOT 3: Laborator Bioanalitic (22 echipamente); LOT 4: LABORATOR CLINIC (63 echipamente); LOT 5: Laborator Cercetare-Dezvoltare Galenica (19 echipamente); LOT 6: Linie de granulare (1 linie compusa din 9 echipamente); LOT 7: Sistem de Cantarire compus din patru echipamente: Balante - 3 buc, Terminal -1 buc; LOT 8: SISTEM DE BALANTE COMPUS DIN 8 ECHIPAMENTE: BALANTE - 6 BUC, INDICATOARE DE GREUTATE - 2 BUC; LOT 9: LIOFILIZATOR CU SISTEM DE INCARCARE/DESCARCARE IN/DIN LIOFILIZATOR (1 echipament); LOT 10: ECHIPAMENTE IPC (DURITATE, FRIABILITATE, DEZAGREGARE) COMPUS DIN 3 ECHIPAMENTE: TESTER DURITATE - 1 BUC, TESTER FRIABILITATE - 1 BUC, TESTER DEZAGREGARE - 1 BUC; LOT 11: SISTEM DECONTAMINARE ARII, AUTOCLAV STERILIZARE ACCESORII / ECHIPAMENTE, AUTOCLAV STERILIZARE FLACOANE / FIOLE SERINGI PREUMPLUTE (3 echipamente).
Valoarea estimata fara TVA: 19, 278, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:37800 Lei;Lot2:32000 Lei;Lot3:60000 Lei;Lot4:2400 Lei;Lot5:70000 Lei;Lot 6:70000 Lei;Lot7:840 Lei;Lot8:840 Lei;Lot9:84000 Lei;Lot10:1680 Lei;Lot11:26000 Lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Bugetul de STAT, Fondul European de Dezvoltare Regionala, SC Polipharma Industries SRLPlata: Conform caietului de sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 O.U.G. 34/2006; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 , articol nou introdus la pct. 21 din O.U.G. 76/2010 care modifica si completeaza O.U.G. 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata; Certificat constatator; Certificatul de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalilor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, ISO 9001/2008 sau echivalent, Informatiiprivind subcontractantii (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 12:00
Locul: Romania, Sibiu, sos. Alba Iulia, nr. 156
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational ?Cresterea cometivitatii economice? (POS CCE) ? AXA II, Operatiunea 2.3.2., numar contract: 305/10.05.2011
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email:  [email protected], Fax:  0040213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2011 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer