Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente pentru proiect ECO Campia Turzii - Sistem de colectare selectiva a deseurilor


Anunt de participare numarul 58656/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Campia Turzii
Adresa postala: Laminoristilor, 2-4, Localitatea: Campia Turzii, Cod postal: 405100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Integrare Europeana, Achizitii Publice, Patrimoniu si Relatii Externe, Tel.0264-366399, In atentia: Rodica Mazere, Email: [email protected], Fax: 0264-366399, Adresa internet (URL): http: //www.campiaturzii.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente pentru proiect ECO Campia Turzii - Sistem de colectare selectiva a deseurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Campia Turzii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de furnizarepresupune achizitionarea de containere pentru colectarea selectiva a deseurilor de pe raza municipiului Campia Turzii si achizitionarea de europubele si recipienti de compost pentru gospodariile individuale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28213800-6 - Containere pentru deseuri (Rev.1)
20410000-3-Containere din lemn (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1-Containere pentru deseuri eurocontainere 172 bucati si europubele 2350 bucati.
LOT 2-Containere din lemn recipienti de compost 200 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 383, 439RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5 % din pretul fiecarui contract , fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget U.E.Bugetul LocalBuget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006, completata si modificata de OUG 94/2007;
b). Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata si modificata de OUG 94/2007;
c). Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrative teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu este inregistrat cu debite la bugetul local , in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
d). Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata , valabil la data deschiderii ofertelor;Pentru persoane juridice romane:
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original ,
- Certificat de inregistrare, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul , cu stampila si semnaturaPentru personae fizice romane:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat la organele competente, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelorlivrari in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Campia Turzii, str. Laminoristilor, nr. 2-4; jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta imputernicire scrisa si documentul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2004- Coeziune economica si sociala-Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer