Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU SISTEM DE LOCALIZARE A VEHICULELOR PE SUPRAFATE DE MISCARE (VTS).


Anunt de participare (utilitati) numarul 147362/22.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ramona Preoteasa, Tel. +40 212013534, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU SISTEM DE LOCALIZARE A VEHICULELOR PE SUPRAFATE DE MISCARE (VTS).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctul de lucru Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB), Otopeni, Calea Bucurestilor nr.224E, Jud.Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 519, 150 si 731, 050EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent/an. (In functie de nevoile autoritatii contractante numarul acestor contracte subsecvente se poate majora). Valoarea estimata a celui mai mare contract subsevent este de 519.150 Euro, exclusiv TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si instalareaechipamentelor pentru sistem de localizare a vehiculelor pe suprafate de miscare (VTS).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961300-3 - Sistem de localizare a vehiculelor (Rev.2)
51300000-5-Servicii de instalare de echipament de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente pentru sistem de localizare a vehiculelor pe suprafate de miscare (VTS)conform cantitatilor minime si maxime prezentate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 519, 150 si 731, 050EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum 14.621 Euro. In cazul in care ofertantul constituie garantia intr-o alta valuta, pentru echivalenta se va utiliza cursul BNR la data publicarii Anuntului de participare.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din HG925/2006.In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %. Garantia de buna executie a contractelor subsecvente este de 10 % din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent acordului cadru, exclusiv T.V.A., si se va constitui printr-un instrument de garantare (Formular 6) emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului subsecvent;Garantia de buna executie a contractelor subsecvente va fi constituita pe o perioada egala cu perioada valabilitate a contractelor subsecvente + 14 zile.Garantia de buna executie va fi restituita, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului- verbal de receptie, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de: *art. 69^1 din OUG 34/2006 ? in acest sens, se va completa formularul H1 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE? ; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt cele cuprinse in Anexa1 la fisa de date si sunt urmatoarele: Liviu Radu-Director General; Dan D. Baciu-DirectorDirectia Financiara si Comerciala; Gabriel Tara -Consilier; Cornel Constantin Poterasu -Director Departament Strategiesi Planificare; Viorel Tanase-Director Departament Operatiuni de Terminal; Ovidiu Tosa-Director Directia Securitate Aeroportuara; Razvan Boldor - Director Departament Vanzari; Cristian Alexe-Director Executiv ? Directia Operatiuni; Valentin Iordache -Director Departament Comunicare; Stefan Radulescu-Director Departamant Protocol; Catalin Predoiu -Director Departamentul Operational ? A.I.B.B ? A.V.; Radu ? Gabriel Bondar- Director Departamentul Operatiuni Aeriene? A.I.H.C.B; Ramona Preoteasa-Director Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica; Vlad Martian-Sef Serviciu Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca; Roxana Gadau - Director Directia Infrastructura si Exploatare; Ruxandra Capota-Sef Serviciu ? Serviciul ReglementariTehnic- Operationale; Tudor Elena Barcau-Sef Serviciu ? Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu; Adrian Vasilescu Stefan-Director Departamentul Siguranta Aeroportuara; Cristian Catichi-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica ? Expert Achizitii Publice; Luminita Micu - Sef Serviciu Logistica; Vasilica Marina-Sef Servicul Buget si Analiza; Cristinel Smadu ? Consilier; Gabriel Stoe-Consilier; Mihai Comanescu-Sef Serviciu Planificare Aeroportuara; Sorin Rotaru-Sef Serviciu Exploatare si Mentenanta; Violeta Cirstoveanu-Consilier Juridic; Beatrice Poenaru - Sef Serviciu Strategie Aeroportuara; Bogdan Podea-Consilier Juridic; Gheorghe Ionescu-Sef Serviciu Managementul Calitatii; Luminita Micu- Sef Serviciu Administrativ si Logistica; Octavian Damian - Sef Serviciu Salvare si Stingere Incendii; Dan Gherbali-Sef Serviciul Radiocomunicatii; Oana Elena Cretu-Inginer Serviciul Radiocomunicatii; Vasile Darla-Sef Serviciu Sisteme Informatice si Comunicatii; Adrian Tomescu-Inginer -Serviciu Investitii; Marius Daia-Administrator Baze Date-Serviciu Sisteme Informatice si Comunicatii; Claudia Georgescu-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica - Economist achizitii publice; Puica Stefan-Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica - Referent Specialitate; Mihaela Sturzoiu-Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu ? Consilier Juridic; Limostin Oana-Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu ? Consilier Juridic;
* art. 180 din OUG 34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H2 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE? si* art. 181 din O.U.G. 34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H3 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv:
I. Pentru persoanele juridice romane1. Completarea formularelor H1, H2, si H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza: a. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?; b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;NotaCertificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorII. Pentru persoanele juridice strainePersoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciunadintre situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006. In acest sens se va?, se va completa formularul H1 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE?Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciunadintre situatiile prevazute de art. art. 691, art.180 si art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. In acest sens, se va completa formularul H1, H2 si H3.1 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE?Nota: Pentru asociati se vor depune documente pentru partea de contract pe care o vor realiza.Cerinta nr. 2
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H4 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr. 1: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsele ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate - COD CAEN ? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;
2. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada autorizarii ca agent aeronautic civil in domeniul aeroportuar pentrumontaj echipamente si siteme de supraveghere aeroportuare, cod AAE, conform Ordinului 2459/2006.
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului? copie ?conform cu originalul?Nota: In cazul depunerii unei oferte comune ofertantii asociatii trebuie sa detina autorizarea si pentru partea de contract pe care acestia o realizeazaII. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a furniza produsele solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
2. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada autorizarii ca agent aeronautic civil in domeniul aeroportuar pentrumontaj echipamente si siteme de supraveghere aeroportuare, cod AAE, conform Ordinului 2459/2006.
In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta Autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului? copie ?conform cu originalul?
Nota: In cazul depunerii unei oferte comune ofertantii asociatii trebuie sa detina autorizarea si pentru partea de contract pe care acestia o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Experienta similara
Se solicita ca ofertantul sa fidus la bun sfarsit in ultimii 3 anicel putin un contract ce a avut/are ca obiect furnizarea si instalarea a minim 400 de transpondere;Serviciile de instalare duse la bun sfasit vor fi evaluate in conformitate cu prevederile art. 13 din Ordinul 509/2001
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a principalelor produse furnizare si a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, continand obiect, cantitati, beneficiari insotita de orice certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de beneficiar privat. De asemenea, se va completa Formularul H5 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare certificat/ document prezentat in vederea dovedirii indeplinirii cerintei privind experienta similara.
Cerinta nr. 2 Certificari care sa ateste conformitatea produselor ofertate.
Specificatiile tehnice a echipamentelor ofertate trebuie sa fie avizate de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR), conform Ordinului 66/2008 .
Modalitatea de indeplinire
In dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va depune Avizul AACR pentru specificatiile tehnice ale echipamentului ofertat - copie ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2013 10:00
Locul: Strada Calea Bucurestilor nr 224E, oras Otopeni, Jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Ofertantului i se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul unde vor fi utilizate echipamentele si sa solicite toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei. Vizitarea amplasamentului se poate face de catre personalul sau agentii ofertantului inainte cu cel putin 48 ore inainte de data limita de depunere a ofertelor. In acest sens, ofertantii care doresc sa viziteze amplasamentul au obligatia de a transmite CNAB o solicitare scrisa in acest sens, cu cel putin 48 de ore inainte de efectuarea vizitarii amplasamentului care va cuprinde lista persoanelor care vor participa la vizitarea amplasamentului, datele de identificare ale acestora, precum si datele de identificare ale mijloacelor de transport care se vor utiliza (tipul, marca, culoarea si numarul de inmatriculare al autovehiculului). De asemenea, in momentul vizitarii amplasamentului persoanele indicate in lista trebuie sa aiba actele de identificare (B.I., C.I., Pasaport) asupra lor. Responsabilul cu privire la informatiile despre necesarul minim de EIP asociat vizitei pe amplasament este dl. Vlad Martian ? Sef SMMSSM ? Telefon 021-201.34.93;2. In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.3. Deschiderea ofertelorDeschiderea ofertelor se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in anuntul de participare. Deschiderea ofertelor se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport.Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai, la deschiderea ofertelor.In situatia neprezentarii, daca oferta este depusa, aceasta se va deschide de catre Comisia de Evaluare urmand procedura normala, siinscrierea in procesul verbal al sedintei de deschidere a acestui aspect.Nici o oferta nu poate fi respinsa la deschidere, cu exceptia celor depuse dupa data si ora limita de depunere indicate in anuntul de participare si a celor care nu fac dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate indicate la III.1.1.a) din Fisa de Date a achizitiei.Comisia de evaluare va intocmi un proces-verbal de deschidere care urmeaza sa fie semnat atat de catre membrii comisiei, cat si de catre reprezentantii ofertantilor care sunt prezenti la deschiderea ofertelor. Se vor mentiona in procesul-verbal ofertantii care nu au fost prezenti. Fiecare membru al comisiei de evaluare si fiecare ofertant care a semnat procesul-verbal de deschidere va primi o copie a acestuia. Procesul verbal va fi transmis prin posta ofertantilor care nu au avut un reprezentant la data deschiderii procedurii de atribuire.4. Corectarea erorilor/viciilor de formaComisia de evaluare are dreptul de a corecta erorile aritmetice sau viciile de forma numai cu acceptul ofertantului. Daca ofertantul nu accepta corectarea acestor erori/vicii, oferta sa va fi considerata neconforma.Singura modificare a continutului propunerii financiare care este permisa in oferta, este corectarea eventualelor erori aritmetice.Erorile aritmetice se corecteaza dupa cum urmeaza: -daca exista o discrepanta intre pretul unitar si pretul total (care este obtinut prin multiplicarea pretului unitar cu cantitatea totala), se va lua in considerare pretul unitar, iar pretul total va fi corectat in mod corespunzator;
-daca exista o discrepanta intre pretul unitar exprimat in EURO si pretul unitar exprimat in LEI se va lua in considerare pretul unitar exprimat in EURO, iar valoarea exprimata in LEI va fi corectata in mod corespunzator;
-daca exista o discrepanta intre litere si cifre, se va lua in considerare valoarea exprimata in litere, iar valoarea exprimata in cifre vafi corectata in mod corespunzator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer