Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare ECHIPAMENTE PENTRU SPALARE,STERILIZARE SI DECONTAMINARE


Anunt de participare numarul 133055/15.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''
Adresa postala: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: UIP - CARDIOPRO, Tel. +40 213194518, In atentia: Stanca Dumitra, Email: [email protected], Fax: +40 213194519, Adresa internet (URL): www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare ECHIPAMENTE PENTRU SPALARE, STERILIZARE SI DECONTAMINARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante: Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru spalare, sterilizare si decontaminare, inclusiv montaj, testare, punere in functiune echipament, instruire personal si service in garantie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
39714000-0-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
42716110-2-Echipament de spalare (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. Masina de spalat custi pentru spalatorie biobaza (cod CPV - 42716110-2)
1 buc. Masina semi-automata de spalat biberoane pentru spalatorie biobaza (cod CPV - 42716110-2)
1 buc. Masina de spalat sticlaria pentru statia de sterilizare institut (cod CPV - 42716110-2)
1 buc. Sas chimic de tip cabina (cod CPV - 42924720-2)
1 buc. Sterilizator cu vapori (autoclav) pentru spalatorie biobaza (cod CPV - 33191110-9)
1 buc. Sterilizator cu vapori (autoclav) pentru laborator cercetare institut (cod CPV - 33191110-9)
1 buc. Sistem / Statie de dedurizare apa (cod CPV - 45232430-5)
1 buc. Statie de golire custi (Cod CPV - 39714000-0)
5 buc. Hote de schimb custi cu flux laminar (Cod CPV - 39714000-0)
1 buc. Sterilizator de laborator (Cod CPV - 33191100-6)
2 buc. Aparat decontaminare cu vapori de H2O2 (Cod CPV - 42924720-2)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 149, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
42.000 Lei, respectiv21.000 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire); Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita- in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de Date, sau- prin OP confirmat de banca in original, in contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5.Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278 ind.1din OUG 34/2006. 10% din pret contract, fara T.V.A., sau 5% daca se face dovada de IMM conf. Legii 346/2004constituita conf. prev. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 in max. 7 zile de la semnarea contractului sub forma unei scris. de garantie bancara de buna executie (model inclus in Vol. ? Formulare), emisa in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, document care sa prevada ca plata garantiei va fi executata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Scrisoarea de garantie bancara de buna executie va deveni anexa la contract. In cazul in care contractantul este o asociere de mai multi op. econ., se va prezenta scris. de garantie bancara de buna executie emisa in numele liderului asocierii.Aut. Contractanta va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data receptionarii tuturor bunurilor furnizate si instalate in cadrul contractului, inclusiv semnarea procesului-verbal de punere in functiune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS-CCE, Axa Prioritara 2 - Operatiunea 2.2.1 ?Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de excelenta)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se completeaza Formular5 - declaratie privind eligibilitatea, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie;
- Se completeaza Formular 6 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011;
- Se completeaza Formular 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006. (a se vedea Sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII - Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie;
- Se completeaza Formular 8 - declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia;
- Se completeaza Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;
- Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documente.Persoane juridice /fizice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Persoane juridice/fizice romane:
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), in copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.
In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.Persoane juridice /fizice straine:
Certificat de inregistrare - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice ? traduse in limba romana si legalizate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular/document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin 4.200.000 lei.
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, inclusiv contul de profit si pierdere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare.
Unul sau mai multe contracte de livrare produse similare cu cele ce fac obiectul prezentei achizitii, in valoare cumulata de minim 2.000.000 Lei (fara TVA), insotite de recomandari, sau dovada receptie, instalare si punere in functiune a echipamentelor furnizate respectivului Beneficiar.
Demonstrarea conformitatii privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului
Produsele ofertate trebuie sa poarte marca CE.
Cele 2 sterilizatoare (autoclave) ofertate, certificate astfel:
- compatibilitatea electromagnetica : directiva 2004/108/EC
- securitatea masinilor: directivele 98/37/CEE si 93/68/CCE
- tensiunea: directiva 2006/95/EC si 92/31/CE
- conformitate cu EN 12347 :2001 (criteriile de performanta ale sterilizatoarelor cu vapori de apa si ale autoclavelor utilizate pentru distrugerea si prevenirea diseminarii microorganismelor utilizate in procesele biotehnologice)
- conformitate cu testele de durata de viata : EN 13445-5:2009
minim 1 persoana nominalizata de furnizor pentru montare, instalare si service in perioada de garantie pentru echipamentele ofertate, si care detine certificat de instruire care atesta instruirea si calificarea pentru instalare si service in conformitate cu standardele aplicabile pentru echipamentele ce fac obiectul achizitiei.
In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.
Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii.
Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
143-19-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare in vederea cresterii competitivitatii in domeniul bolilor cardiovasculare, diabet si obezitate - CARDIOPRO? finantat prin POS-CCE, Axa Prioritara 2 - Operatiunea 2.2.1 ?Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de excelenta)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: reofertarea in plicuri inchise.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director IBPC-NS: Acad. Maya SIMIONESCUDirector Adjunct Interimar: Dr. Victor JINGAContabil Sef: Ec. Vasilica POPESCUAnca GAFENCU, Loredan NICULESCU, Nicoleta PINZARU, Dumitra STANCA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art. 256 ind.2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA ?NICOLAE SIMIONESCU?
Adresa postala: Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Tel. +40 213194518, Email: [email protected], Fax: +40 213194519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer