Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente si produse si instalarea acestora pentru proiectul MoVE-IT


Anunt de participare numarul 104268/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala:  Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540088, Romania, Punct(e) de contact:  ANA MARIA TONCIAN, Tel. 0265-262275, Email:  [email protected], Fax:  0265-262275, Adresa internet (URL):  www.upm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente si produse si instalarea acestora pentru proiectul MoVE-IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Petru Maior din Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente tehnice de videoconferinta, sonorizare, iluminare si conectica, tehnica de calcul si birotica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32222000-5 - Aparate de codificare a semnalelor video (Rev.2)
32333200-8-Camere video (Rev.2)
32522000-8-Echipamente de telecomunicatii (Rev.2)
35711000-1-Sisteme de comanda, de control si de comunicatii (Rev.2)
48510000-6-Pachete software de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de echipamente tehnice se regaseste in caietul de sarcini - Sectiunea B din documentatia de atribuire atasata
Valoarea estimata fara TVA: intre 174, 400 si 186, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - lot I 3000 lei, lot II 4500 lei, lot III 650 lei;Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Proiectului ?Innovative Tools and Models for Vocational Education and Training in Central and Western Romania ? MoVE-IT?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibili.-Formular 1, Decl.privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr.34/2006: Formular 2, Certif.constatator emis de O.R.C., Certif.unic de inreg.in copie, Certif.de inreg.in scopul inreg.de T.V.A.in copie, Decl.privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM: Formular 3Persoane juridice/fizice straine: Docum.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg.ca pers.jur.sau de inreg.ori aparteneta profesionala, in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale: Formular 4Ultimul bilant contabil, inregistrat la unitatea financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara?lista privind enumerarea a cel putin a unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare?Formular 6, Recomandari din partea beneficiarilor-Formular 7, asig.pers.de specialitate care este considerat strict necesar pt.indepl.contr.de livrare, Inf.privind partea din contract ce urmeaza sa fie indepl.de catre subcontractanti-Formular 10, Certif.al sist.de management al calitatii produselor comercializate dupa SR EN ISO 9001/2000 sau echivalent, insotite de autorizarea de comercializare produse din partea producatorului, in original sau copie legalizata, suport magnetic al propunerii tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Asigurare servicii postvanzare si asisitebta tehnica
10%
Descriere:
3.
Durata garantiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.347/07.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S23-032619 din 03.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2010 10:00
Locul: Universitatea Petru Maior, Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezntanti imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Innovative Tools and Models for Vocational Education and Training in Central and Western Romania ? MoVE-IT, finantat prin Mecanismul financiar EEA (European Economic Area?zona economica europeana) & Mecanismul financiar norvegian 2004-2009, asa cum au fost amendate la data de 24 mai 2006, 19 noiembrie 2008, respectiv 14 octombrie 2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Strada Justitiei, nr. 1, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de contestatie conform art. 256^2 alin 1 lit. a din OUG nr. 34/2006 este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala:  Strada N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540088, Romania, Tel. 0265/262275, Adresa internet (URL):  www.upm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer