Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare echipamente si tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 40622/14.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0149F
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TUDOR, Tel.0214081046, Email: [email protected], Fax: 0214081105, Adresa internet (URL): www.spp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare echipamente si tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
40 buc.calculatoare electronice, 10 buc.laptop-uri, 1 buc.statie de backup, 4 buc.imprimante A4 color de retea, 4 buc.imprimante A3 color de retea, 1 buc.ploter A0, 1 buc.fotocopiator color A3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30121110-7-Fotocopiatoare color (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
30233235-7-Trasatoare (Rev.1)
30261000-6-Servere de retea (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
40 buc.calculatoare electronice, 10 buc.laptop-uri, 1 buc.statie de backup, 4 buc.imprimante A4 color de retea, 4 buc.imprimante A3 color de retea, 1 buc.ploter A0, 1 buc.fotocopiator color A3.
Valoarea estimata fara TVA: 286, 134.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.02.2008 pana la 17.03.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: scrisoare de garantie bancara sau numerar, in valoare de 4300 lei pt.toate loturile sau pe loturi cf.Anexa B;Garantie buna executie=5% din val.contr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare alocate pentru aceasta destinatie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in sit.prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre stat ; certificat constatator emis de registrul comertului; certificat de inregistrare emis de registrul comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3ani, Bilantul contabil la 30.06.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afeceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat : pentru Lotul 1:280000 lei; pentru Lotul 2 :100000 lei; pentru Lotul 3 :25000 lei; pentru Lotul 4:80000 lei; pentru Lotul 5 :100000 lei; pentru Lotul 6 :20000 lei; pentru Lotul 7 :95000 lei; 700000 lei pentru toate loturile
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru furnizarea produselor;Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Recomandari din partea altor beneficiari, Experinta similara;Informatii privind personalul tehnic de specialitate;Sistemul de management al calitatii ISO 9001 atat la ofertant cat si la producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta minim 3 recomandari Ofertantul trebuie sa fi realizat in ultimii 3 ani cel putin un contract (sau mai multe cumulate)care a avut ca obiect vanzarea de produse similare obiectului achizitiei in valoare egala sau mai mare decat: pentru Lotul 1:28000 lei; pentru Lotul 2:10000 lei; pentru Lotul 3 :2500lei; pentru Lotul 4:8500 lei; pentru Lotul 5:10000 lei; pentru Lotul 6 :2000 lei; pentru Lotul 7 :9000 lei; 70000 lei pentru toate loturile. Ofertantul va face dovada existentei personalului specializat prin cursuri de instruire, in vederea efectuarii mentenantei produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
N 5847 din 13.12.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2008 11:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputeniciti ai ofertantului pe baza de act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5Tel., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.16.74, Email: [email protected], Fax: 021 319.51.76, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termenele prevazute de art.272 si art. 280 alin (5) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Serviciului de Protectie si Paza
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050711, Romania, Tel.021 408.10.18, Email: [email protected], Fax: 021 408.11.05, Adresa internet (URL): www.spp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2007 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer