Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA


Anunt de participare numarul 107554/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "TRANSILVANIA DE NORD"
Adresa postala:  Str. B-dul 21 Decembrie 1989, nr.108, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400124, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE STRAMB, Tel. 0722628873 ; 0264548854, Email:  [email protected], Fax:  0264548853, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea promovarea si implementarea de proiecte pt dezvoltarea regionala de interes comun la nivelul regiunii Nord Vest
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: : ISU SOMES al judetului Satu Mare, str. Fabricii, nr.35, mun. Satu Mare , jud.Satu Mare
ISU POROLISSUM al judetului Salaj, str. B-dul Mihai Viteazu, nr.57, mun. Zalau, jud. Salaj
ISU GHEORGHE POP DE BASESTI al judetului Maramures, str. Vasile LUcaciu, nr.87, mun. Baia Mare, jud. Maramures
ISU AVRAM IANCU al judetului Cluj, str.B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 69-71, mun. Cluj Napoca , jud. Cluj
ISU BISTRITA al juetului Bistrita Nasaud, str. Sigmirului, nr.16, mun. Bistrita, jud. Bistrita Nasaud
ISU CRISANA al judetului Bihor, str. Avram Iancu, nr.9, mun. Oradea, jud. Bihor.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de echipamente specifice, conform documentatiei de atribuire :
Autospeciale pentru lucru cu apa si spuma de capacitate marita si medie; autospeciale pentru descarcerari grele ; autospeciale NBCR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciala pentru lucru cu apa si spuma de capacitate marita 12 cpl , Autospeciala pentru lucru cu apa si spuma de capacitate medie 18 cpl, Autospeciale de cercetare NBCR 2 cpl, Autospeciala pentru descarcerari grele6 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 872, 368RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare lei fara TVA -Pt. lotul 1:90.832 lei. Pt lotul 2:104.877 lei, Pt lotul 3:38.700 lei.Pt. lotul 4:54.923 lei.garantia de buna executie- 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 3, DMI 3.3- 85%- Bugetul Asociatiei de DezvoltareIntercomunitara ?TRANSILVANIA DE NORD? 2%- Bugetul de Stat 13%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 -Declaratie privind eligibilitatea (FORMULARUL 12 A).
Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? (Formularul 12 B), in original; Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat ;. Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local sau similare.
Calitatea de participant la procedura Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULARUL 12 C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional.Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru dovedirea solvabilitatii (bonitatii) ofertantii trebuie sa probeze ca au acces sau dispun de resurse financiare reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza contractul de achizitie publica.Se va completa Formularul B2 din sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa faca dovada (sa prezinte in copie) ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica, a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, cu valoarea loturilor ofertate.
Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru lotul 1: mai mare sau egala decat 9.083.220 lei fara T.V.A.Pentru lotul 2: mai mare sau egala decat 10.487.700lei fara T.V.A.Pentru lotul 3: mai mare sau egala decat 3.872.096lei fara T.V.A.Pentru lotul 4: mai mare sau egala decat 5.429.352lei fara T.V.A.Se va prezenta Formularul B1si B3 insotit de copia contractului declarat.? Recomandari din partea beneficiari pentru produse similare (pentru fiecare contract in parte depus pentru demonstrarea experientei similare). Se va completa Formularul B4 sau se vor prezenta documente specificeemise de beneficiari dar in care sa existe aceleasi elemente ca si in formularul B4ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va face dupa deschiderea ofertelor si a documentelor de calificare, pe durata a 2 zile (etape). Licitatia electronica se va face pentru pretul/lot distinct.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
68/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S75-111792 din 17.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 12:00
Locul: ISU Avram Iancu Cluj Napoca str. 21 Decembrie 1989 nr. 69-71, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii sau imputernrnicitii operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 3, DMI 3.3- 85%- Bugetul Asociatiei de DezvoltareIntercomunitara ?TRANSILVANIA DE NORD? 2%- Bugetul de Stat 13%
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 3, www.nord-vest.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala : str.Stavropoleos, nr.6, sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3204642, Email:  [email protected], Fax:  021-3204642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala:  str.Stefan cel Mare , nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-504300, Email:  [email protected], Fax:  0264-593866, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il contesta (art 256^2 alin 1 lit a din OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Transilvania de Nord
Adresa postala:  str. B-dul 21 Decembrie 1989 , nr.108, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400124, Romania, Tel. 0264-548854, Email:  [email protected], Fax:  0264-548853
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer