Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA - Ambulante de prim-ajutor


Anunt de participare numarul 116302/04.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "TRANSILVANIA DE NORD"
Adresa postala:  Str. B-dul 21 Decembrie 1989, nr.108, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400124, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE STRAMB, Tel. 0722628873 ; 0264548854, Email:  [email protected], Fax:  0264548854, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
- asociatie de dezvoltare intercomunitara de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte regionale pentru regiunea Nord Vest in domeniul de furnizarelor sociale transport, mediu, turism, mediu de afaceri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA - Ambulante de prim-ajutor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ISU SOMES al judetului Satu Mare, str. Fabricii, nr.35, mun. Satu Mare , jud.Satu Mare
ISU POROLISSUM al judetului Salaj, str. B-dul Mihai Viteazu, nr.57, mun. Zalau, jud. Salaj
ISU GHEORGHE POP DE BASESTI al judetului Maramures, str. Vasile LUcaciu, nr.87, mun. Baia Mare, jud. Maramures
ISU AVRAM IANCU al judetului Cluj, str.B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 69-71, mun. Cluj Napoca , jud. Cluj
ISU BISTRITA al juetului Bistrita Nasaud, str. Sigmirului, nr.16, mun. Bistrita, jud. Bistrita Nasaud
ISU CRISANA al judetului Bihor, str. Avram Iancu, nr.9, mun. Oradea, jud. Bihor.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
21 buc Ambulanta tip B, cu tractiune 4x4, 3 buc.Ambulanta de tip C, 1 buc Autospeciala de interventie la accidente colectivesi pentru salvari urbane, 1 buc Centru de comanda si control mobil cu echipamente de specialitate si de comunicatii aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114110-3 - Vehicule de salvare (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34114120-6-Vehicule de interventie paramedicala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
21 buc Ambulanta tip B, cu tractiune 4x4, 3 buc.Ambulanta de tip C, 1 buc Autospeciala de interventie la accidente colectivesi pentru salvari urbane, 1 buc Centru de comanda si control mobil cu echipamente de specialitate si de comunicatii aferente
Valoarea estimata fara TVA: 13, 098, 167RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
182 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare pentru fiecare lot ofertat in cuantumuri dupa cum urmeaza Lotul1- 81502lei Lotul2?15178 leiLotul3-9049 lei Lotul4-25253 lei Garantie de buna executie 10% din val contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect finantat dinfonduri europene -POR Bugetul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara ?TRANSILVANIA DE NORD? Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ca cerinta minima, urmatoarele documente trebuie sa fie anexate la formularul specific autoritatii emitente:
Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului ; formular specific autoritatii emitente
Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat; formular specific autoritatii emitente
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Fiecare ofertant/candidat la orice forma de procedurade atribuire , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate)Pentru dovedirea solvabilitatii (bonitatii), ofertantii trebuie sa probeze ca au acces sau dispun de resurse financiare reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza contractul de achizitie publica.pentru loturile pe carele oferteaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lotul 1 - 8150149 lei Lotul 2 - 1517846 leiLotul3 - 904892leiLotul 4 - 2525280 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Ofertantul trebuie sa faca dovada cu unul sau mai multe contracte cumulate si recomandari aferente ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Lotul 1 -8150149 lei Lotul 2 -1517846 lei Lotul 3 -904892lei Lotul 4 -2525280 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va face dupa eval documentelor de calificare, pe durata a 1 zile (etape). L Ese va face pentru pretul/lot distinct. ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
68/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S214-328423 din 04.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2011 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantilor sau delegati ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.3 - ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  - nu este, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Email:  [email protected], Fax:  -, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40213104641, Email:  [email protected], Fax:  40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 18:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer