Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta ? etapa I - Autospeciale


Anunt de participare numarul 129007/26.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara EURONEST
Adresa postala:  Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Etajul I, Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Punct(e) de contact:  Alina Popa, Tel. 0232-235100 (int.207), Email:  [email protected], Fax:  0232213101, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de dezvoltare intercomunitara de utilitate plublica
Activitate (activitati)
Altele: Implementare proiecte regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta ? etapa I - Autospeciale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare: Regiunea de Dezvoltare Nord-Est, judetele Iasi, Bacau, Botosani, Neamt, Suceava si Vaslui
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie echipamente specifice pentru situatii de urgenta in cadrul proiectului " Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta, acordarii asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat in Regiunea Nord Est"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:
5 Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie
Lotul 2:5 Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate marita
Lotul 3:10 Autospeciale complexede interventie, descarcerare si acordarea asistentei medicale de urgenta
Valoarea estimata fara TVA: 16, 277, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va depune o garantie de participare in valoare totala de: Pt lotul 1:65000lei, lotul 2:100000lei, lotul 3:130000lei.Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale POR, Axa3, DMI 3.3, Bugetul de Stat, Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, 69?1 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Declaratii privind calitatea de participant la procedura de achizitie
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (la bugetul local si la bugetul general consolidat)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat emis de ORC
Copie Certificat Unic De Inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea ultimelor doua bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente (la 31.12.2009 si 31.12.2010).
Cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: - Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat7.000.000 lei;
- Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat10.000.000 lei;
- Pentru lotul 3: egala sau mai mare decat14.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii / asociatii
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Fisa experienta similara
Copie contract similar/proces verbal de receptie/recomandari/documente constatatoare.
Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Acorduri de subcontractare/asociereOfertantul trebuie sa prezinte dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica in cadrul unui contract a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza: :? pentru lotul 1:3.500.000 lei, fara T.V.A.? pentru lotul 2:5.000.000 lei, fara T.V.A.? pentru lotul 3:7.000.000 lei fara T.V.A.Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de licitatie electronica, in conf.cu precizarile fisei de date a achizitiei, la cap.IV.2 si in conformitate cu H.G.. nr.1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
449
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 12:00
Locul: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Etajul I, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii ai comisiei de evaluare, Reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 3, DMI 3.3
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Euronest
Adresa postala:  Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, etaj 1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Tel. 0232.235.100, Email:  [email protected], Fax:  0232.213.101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2011 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer