Licitatie Publica - FURNIZARE ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA
Anunt de intentie numarul 14948/21.02.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Centrul Transilvaniei
Adresa postala: str. Primariei, nr. 2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Burus, Tel.0372651272, Email: [email protected], Fax: 0372651272
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara, de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea regionala de interes comun, la nivelul regiunii Centru
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
FURNIZARE ECHIPAMENTE SPECIFICE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 35, 457, 600RON
Echipamente pentru interventii in situatii de urgenta: 6 autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma, 6 autospeciale pentru descarcerari grele, 24 autospeciale complexe, 3 autospeciale de cercetare NBCR si echipamente de telecomunicatii pentru un centru de comanda si control.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
32000000-3-Echipament de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 27.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Achizitia de autospeciale de interventie pentru situatii de urgenta se va realiza pe loturi, vezi Anexa B.Prezenta achizitie este parte a proiectului Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta si pentru acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat in Regiunea 7 Centru, proiect finantat prin Programul Operational Regional si Bugetul Asociatiei.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Domeniul de Interventie 3.3: Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta - proiect de achizitionare de echipamente specifice la nivelul Regiunii Centru
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 10:19