Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta - etapa a II-a


Anunt de participare numarul 98103/20.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara EURONEST
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Alina Popa, Tel.0232-235100 (int.207), Email: [email protected], Fax: 0232-213101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: -implementare proiecte regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta - etapa a II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea de Dezvoltare NordEst: Judetele Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie echipamente specifice pentru situatii de urgenta in cadrul proiectului Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta, acordarii asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat , etapa aII-a
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:21 autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie;
Lotul 2:
6 autospeciale complexe de interventie descarcerare si acordarea a primului ajutor FRAP; 3 autospeciale de cercetare NBCR;
Valoarea estimata fara TVA: 21, 429, 132.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale-POR, Axa3, DMI 3.3 , Buget de Stat, Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180, 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat ;Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Certificat de inregistrareCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2009)-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-Declaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional.-Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2009) sau extrase de bilant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat 1.500.000 euro, respectiv 6.231.750 lei (curs BNR din data de 14.04.2010, 1 EUR = 4, 1425RON); Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat 500.000 euro, respectiv 2.071.250 lei (curs BNR din data de 14.04.2010, 1 EUR = 4, 1425RON);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari, astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.- Cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari pentru produse similare pentru lotul 1
- Cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari pentru produse similare pentru lotul 2
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada (sa prezinte in copie) ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica, a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza: Pentru lotul 1: mai mare sau egala decat 2.071.250 lei, respectiv 500.000 euro fara T.V.A. Pentru lotul 2: mai mare sau egala decat 1.242.750 lei, respectiv 300.000 euro fara T.V.A.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru ambele loturi, valoarea contractului va fi egala cu sau mare mare decat valoarea cumulata corespunzatoare acestor loturi.Certificat de atestare a implementarii unui sistem de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
187/14.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2010 11:00
Locul: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara EURONEST, B-dul Stefan Cel Mare si Sfant Nr.69, Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 Axa 3 D.M.I 3.3
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-217.808, Fax: 0232-255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Euronest
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.0232/235100, Email: [email protected], Fax: 0232/213101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2010 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer