Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente specifice proiectului ?DEZVOLTAREA SI DOTAREA SERVICIILOR PROFESIONISTE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA IN REGIUNEA BUCURESTI - ILFOV?


Anunt de participare numarul 113540/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti - Ilfov.
Adresa postala:  Blvd. Regina Elisabeta, nr.44, ap.32, et.3, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060841, Romania, Punct(e) de contact:  Oancea George, Tel. 021.318.01.13, Email:  [email protected], Fax:  021.318.01.12, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru dezvoltarea regionala in Regiunea Bucuresti ? Ilfov.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente specifice proiectului ?DEZVOLTAREA SI DOTAREA SERVICIILOR PROFESIONISTE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA IN REGIUNEA BUCURESTI - ILFOV?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti-Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente specifice proiectului ?DEZVOLTAREA SI DOTAREA SERVICIILOR PROFESIONISTE PENTRU INTERVENTII IN SITUATII DE URGENTA IN REGIUNEA BUCURESTI - ILFOV?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
34114100-0-Vehicule de urgenta (Rev.2)
34114110-3-Vehicule de salvare (Rev.2)
34114121-3-Ambulante (Rev.2)
34114122-0-Vehicule pentru transportul pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire, caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 35, 867, 318RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 690000Lei, din care: Lotul 1:300000 lei;Lotul 2:100000 lei;Lotul 3:30000 lei; Lotul 4:70000 lei;Lotul 5:190000 lei;Gar. de buna executie este de 10% din val.totala a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri structurale nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Cazierului judiciar si fiscal atat pentru societate cat si pentru administrator/ administratori; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Declaratia prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale; Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu; Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009;Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2007, 2008si 2009)sa fie pozitive;Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma: - Pentru lotul nr. 1:30.000.000 lei; Pentru lotul nr. 2:10.000.000 lei;Pentru lotul nr. 3:3.000.000 lei; Pentru lotul nr. 4:7.000.000 lei; Pentru lotul nr. 5:18.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele contracte finalizate in ultimii 3 ani; Candidatul trebuie sa prezinte recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie; 4. Candidatul trebuie sa prezinte autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator (daca candidatul nu este producatorul produselor); 5. Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Informatii privind capacitatea profesionala; Informatii privind asocierea; Lista cuprinzand subcontractantii; Standarde de asigurare a calitatii; Informatii privind protectia muncii; Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani contr. de furniz de prod.sim.: Lotul 1: min un contr de furniz autospeciale ptprevenirea si stingerea incendiilor cu o val egala sau mai mare decat 15000000 lei fara TVA.Pt lotul nr. 2: min un contr de furniz autospeciale pt interv. in domeniul med cu o val egala sau mai mare decat5000000 lei fara TVA.Lotul 3: min un contr. de furniz. autospeciale de cercetare NBCR cu o val egala sau mai mare decat 1500000 lei fara TVA.Lotul 4: min un contr de furniz autospec de interv si descarcerari cu o val egala sau mai mare decat 3500000 lei fara TVA. Lotul 5: realiz unei exp sim in domeniul TIC din cel mult 3 contr finaliz, cu o val cum.de5000000 lei.Dov ca are in dot sa sau dispune, de echip min necesare pt integrarea tuturor partilor componente in produsul final, Pt part la loturile 1, 2 , 3 si 4, cand.trebuie sa prez autoriz R.A.R. sau alt doc echiv.Autoriz mentionata anterior tr prez si pt asociatul sau subcontractorul care va livra prodloturilor 1-4.Pt Loturile 1-4:1.Op ec trebuie sa faca dov ca are ang minim: - Project Manager;PtLotul 5:1.op ec tr sa faca dovada ca are angajata o echipa de implementare a proiectului, resp de indepl contr, de min 14 specialisti; Decl. priv pers resp pt indepl contr, impreuna cu inf. ref.la studiile, pregatirea prof si calif acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie exec.2.Pt specialistii propusi, care nu sunt angaj candid, se va prezenta Declaratie de disponibilitate. 3.Prezentarea Angajamentului of. priv res umane ca, in cazul indisp unor pers dintre cele nomin pt indepl contr, le va inlocui numai cu pers avand cel putin calif celor nomin initial si luate in calcul la ev of.1.Pt loturile 1-4: Certif. ISO 9001 sau echiv, 2.Pt lotul 5: a.Certif ISO 9001 sau echiv.b. Certif ISO27001 sauechiv, c.Certif IT ISO20000 sau echiv.1.Certif OHSAS 18001 sau echiv.2.Certif SA 8000 -2008(E)sau echiv.3.Decl.pe proprie rasp conf.careia op.ec. se angajeaza sa tina cont de oblig.ref.la cond.de munca si prot muncii la elab.of.si sa resp.aceste cond.pe parcursul indepl.contr.Certif.ISO 14001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
A.c. inregistreaza o intarziere dat. per. evaluarii cererii de finantare; prin adresa # 6599/31.05.2010 a fost obtinut acordul A.N.R.M.A.P cu privire la selectarea procedurii
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Vor fi selectati pt etapa a doua minim 5 maxim 6 candidati clasati in urma aplicarii metodologiei mentionate la Cap. VI.1.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2011 12:00
Locul: B-dul Regina Elisabeta, nr 44, ap.32, et.3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie BI/CI, membrii comisiei de evaluare, eventualii observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - cale de atac
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr.110-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art.256 2alin.(1), lit.a)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regina Elisabeta, nr 44, ap.32, et.3, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  25093188, Romania, Tel. 021.318.01.13, Fax:  021.318.01.12
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer