Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente specifice proiectului ?Dezvoltarea si dotarea serviciilor specializate pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Bucuresti-Ilfov?.


Anunt de participare numarul 148433/11.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti - Ilfov.
Adresa postala: Blvd. Regina Elisabeta, nr.44, sc. B, et. 3, ap. 32, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060841, Romania, Punct(e) de contact: Oancea George, Tel. +40 213180113, Email: [email protected], Fax: +40 213180112, Adresa internet (URL): www.adibi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: pregatirea, promovarea si implementarea de proiecte pentru Regiunea de Dezvoltarea Bucuresti ? Ilfov.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente specifice proiectului ?Dezvoltarea si dotarea serviciilor specializate pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Bucuresti-Ilfov?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti, Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de furnizare include furnizarea urmatoarelor tipuri de echipamente:
? LOTUL NR. 1:
a) Autospeciale de interventie si salvarea de la inaltime 42 m ? 3 buc.
? LOTUL NR. 2:
a) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 10 tone - 2 buc.
b) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 9 tone ? 4 buc.? LOTUL NR. 3:
a) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 5 tone ? 2 buc.
b) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 2 tone ? 2 buc.
c) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 200 litri ? 1 buc.
In conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, informam operatorii economici interesati ca in cadrul valorii estimate indicata la Sectiunea II.2.1) - Cantitatea sau domeniul global din prezenta nu se regasesc cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34114100-0-Vehicule de urgenta (Rev.2)
34114110-3-Vehicule de salvare (Rev.2)
34913700-7-Scari pentru vehicule de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? LOTUL NR. 1: Valoare estimata - 4.059.010, 50 lei.
a) Autospeciale de interventie si salvarea de la inaltime 42 m - 3 buc.? LOTUL NR. 2: Valoare estimata ? 6.399.009, 00 lei.
a) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 10 tone - 2 buc.b) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 9 tone - 4 buc.? LOTUL NR. 3: valoare estimata ? 3.892.210, 50 lei
a) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 5 tone ? 2 buc.
b) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 2 tone ? 2 buc.
c) Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma 200 litri ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 350, 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: LOTUL NR. 1:81.180, 21 lei.LOTUL NR. 2:127.980, 18 lei.LOTUL NR. 3:77.844, 21 leiCuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: LOTUL NR. 1:7.839, 00 leiLOTUL NR. 2:8.199, 90 leiLOTUL NR. 3:7.672, 20 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau virament bancar/ordin de plata in contul RO03VBBU2509BU0763822702 deschis la Volskbank, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilit de Banca Central Europeana pentru cea de-a treia zi lucratoare inainte de data de depunere a ofOfertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si in format electronic in S.E.A.P. pana cel tarziu la data limita de depunere oferte.ertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Modelul garantiei de buna executie este prezentat in Formularul nr. 2.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR2007?2013 AP3??Imbunatatirea infrastructurii sociale?DMI3.3.??Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta? si Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDupa caz, se va completa Formularul nr. 4 si anexa la acest formular, respectiv Formularul nr. 4A.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.
Se vor prezenta:
- Declaratia de eligibilitate.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6)Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 7), Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii sacdente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile si Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile, cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.
Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa confirme ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia, ca nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri, ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite si ca detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 8).
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Persoane cu functii de raspundere din cadrul Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti Ilfov:
Marian RUSU ? Director
Gheorghita DINCA ? Expert - Presedinte comisie evaluare
George OANCEA ? Sef Departament ? Membru comisia de evaluare
Carmen CRISTEA ? Expert - Membru comisia de evaluare
Adrian TUDOR ? Expert - Membru comisia de evaluare
Stefanel RADU ? Expert - Membru comisia de evaluare
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 9).
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator si/sau subcontractantii nominalizati, daca este cazul. Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.
Se vor prezenta:
- Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic.
Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.
Modalitatea de indeplinire: Pentru persoanele fizice/juridice romane se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulteobiectul de activitate iar persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru acele activitati asumate prin acordul de asociere.
- Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Conditie de calificare: persoanele juridice straine trebuie sa detina un certificat de rezidenta fiscal sau o declaratie valabila in acest sens.
Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta unul din documentele solicitate.
Nota: cerinta aplicabila numai persoanelor juridice straine.
- Autorizatia eliberata de catre Registrul Auto Roman (R.A.R. sau echivalent) pentru omologarea vehiculelor rutiere ce fac obiecul contractului ce urmeaza a fi atribuit si eliberarea cartii de identitate a acestora in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 2135/2005 ? RNTR4.
Conditie de calificare: Autorizatia RAR, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat ori subcontractantul de specialitate care vor executa activitatile specifice contractului trebuie sa detina autorizatia mai sus indicata sau un document echivalent emise de institutiile/autoritatile relevante din tarile de origine.-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are incheiate contracte/conventii cu o unitate service, ce are grad de acoperire Regiunea Bucuresti ? Ilfov, autorizata de catre Registrul Auto Roman (RAR sau echivalent care sa asigure interventiile pe toata perioada de garantie ofertata).Conditie de calificare: Ddovada ca are incheiate contracte/conventii cu o unitate service, ce are grad de acoperire Regiunea Bucuresti ? Ilfov, autorizata de catre Registrul Auto Roman.
Modalitatea de indeplinire: Prezentarea unor documente care sa dovedeasca proprietatea ofertantului asupra unitatii service sau prin prezentarea unui/unor contract/contracte de prestari servicii si/sau a unei/unor conventii de colaborare cu astfel de unitati service.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Dovada princare se confirma ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow-ul de cel putin: LOTUL NR. 1:1.353.003, 50 lei.
LOTUL NR. 2:2.133.003, 00 lei.
LOTUL NR. 3:1.297.403, 50 lei
Resursele declarate vor fi utilizate pentru a realiza cash-flow-ul necesar desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de maxim 3 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu:
LOTUL NR. 1:8.118.021 lei.
LOTUL NR. 2:12.798.018 lei.
LOTUL NR. 3:7.784.421 lei
Se vor prezenta: - Bilanturile contabile/extrase din bilant pe ultimii 3 ani din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire cerinta nr. 2Document din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1.353.003, 50 lei pentru o perioada de 3 luni pentru lotul nr. 1, in suma de 2.133.003, 00 lei pentru o perioada de 3 luni pentru lotul nr. 2 si in suma de 1.297.403, 50 lei pentru o perioada de 3 luni pentru lotul nr. 3.Modalitatea de indeplinire cerinta nr. 1Se va complete Formularul nr. 10 ? Declaratie privind cifra de afaceri globala.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Central Europeana pentru ultimii trei ani finalizati din punct de vedere contabil. Valorile de referinta sunt urmatoarele pentru anul 2012:1 EUR= 4, 4560, 1 USD = 3, 4682, pentru anul 2011:1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor indicata in anuntul de participare a furnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, respectiv vehicule de interventie si salvare cu o valoare cel putin egala cu urmatoarele plafoane: LOTUL NR. 1:4.059.010, 50 lei.LOTUL NR. 2:6.399.009, 00 lei.LOTUL NR. 3:3.892.210, 50 lei.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.
Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are incheiate contracte/conventii cu o unitate service, ce are grad de acoperire Regiunea Bucuresti ? Ilfov, autorizata de catre Registrul Auto Roman (RAR sau echivalent) care sa asigure interventiile pe toata perioada de garantie ofertata).
Cerinta nr. 3: Informatii privind dotarea tehnica a ofertantului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului conform cerintelor documentatiei de atribuire.
Cerinta nr. 4:
Informatii privind asigurarea resurselor umane de specialitate.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului propus in cadrul propunerii tehnice, inclusiv in privinta asigurarii controlului calitatii.
Cerinta nr. 5:
Informatii privind subcontractantii.
Ofertantul va prezenta Lista cuprinzand toti subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
Cerinta nr. 1
Ofertantii/Candidatii vor prezenta documente/certificate emise de organisme de specialitate in domeniu din care sa reiasa ca au implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent pentru furnizare de autospeciale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mod de indeplinire cerinta nr. 1: Se va complete Formularul nr. 11 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani .Pentru experienta similara exprimata in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Central Europeana pentru ultimii trei ani finalizati din punct de vedere contabil. Valorile de referinta sunt urmatoarele pentru anul 2012:1 EUR= 4, 4560, 1 USD = 3, 4682, pentru anul 2011:1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei.Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Mod de indeplinire cerinta nr. 2:
Dovedirea indeplinirii acestui nivel se face fie prin prezentarea de inscrisuri care sa dovedeasca proprietatea ofertantului asupra unitatii service sau prin prezentarea unui/unor contract/contracte de prestari servicii si/sau a unei/unor conventii de colaborare cu astfel de unitati service, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Mod de indeplinire cerinta nr. 3:
Se va completa Formularul 14.
Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare precum si la masurile aplicate in in vederea asigurarii calitatii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Mod de indeplinire cerinta nr. 4: Se va completa Formularul 15.Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia referitoare la resursele umane sau al carui angajament de participare a fost obtinut de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Mod de indeplinire cerinta nr. 5: Se va prezenta Formularul nr. 5 - Lista cuprinzand subcontractantii precum si datele de identificare ale acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 1: Se vor prezenta informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitati prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua verificari direct la producatori si alte organisme independente interne si internationale, pentru verificarea conformitatii in raport cu prezenta specificatie tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie integrala acordata
10%
10
Descriere: Durata de garantie se va exprima in ?luni calendaristice?, in limita a 100.000 km.
3.
Termenul de livrare al autospecialelor complet echipate si dotate
10%
10
Descriere: Termenul de livrare se va exprima in ?zile calendaristice?.
4.
Consumul mixt de carburant pentru 100 km, pentru rulajul cu vehiculul incarcat la capacitatea maxima admisa
10%
10
Descriere: Consumul mixt de carburant pentru 100 km pentru rulajul cu vehiculul incarcat la capacitatea maxima admisa, se va oferta in litri (l).
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?Domeniul major de interventie 3.3. ? ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta? si Buget propriu ADIBI.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nicio raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pretului ofertat, oferta castigatoare fiind cea clasata pe locul 1. In cazul in care prin aplicarea acestui sistem vor rezulta doua sau mai multe oferte pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea prezentarii de catre operatorii economici a documentului/documentelor care contin noi valori ale pretului ofertat (re-ofertare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bucuresti - Ilfov
Adresa postala: Bucuresti, B-dul Regina Elisabeta nr. 44, sc. B, et. 3, ap. 32, Romania, 050018, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050018, Romania, Tel. +40 213180113, Email: [email protected], Fax: +40 213180112, Adresa internet (URL): www.adibi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2013 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer