Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamente tehnologice si functionale pentru realizarea unui sistem de supraveghere in cadrul proiectului "CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN MUNICIPIUL SUCEAVA PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SPECIFICE SI AMENAJAREA UNUI C


Anunt de participare numarul 111287/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, Email:  [email protected], Fax:  0230-520593, Adresa internet (URL):  www.primariasv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente tehnologice si functionale pentru realizarea unui sistem de supraveghere in cadrul proiectului "CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN MUNICIPIUL SUCEAVA PRIN ACHIZITIONAREA DE ECHIPAMENTE SPECIFICE SI AMENAJAREA UNUI CENTRU DE SUPRAVEGHERE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente in vederea realizarii unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
45421141-4-Lucrari de compartimentare (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este furnizarea de echipamente tehnologice si functional, cu montarea si punerea in functiune a acestora, in vederea realizarii unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere, in locatiile stabilite prin Caietulde sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 904, 873RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 38.000 lei;garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35 %;Buget de stat: 17, 65%;Buget Local :2 %.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificate de plata a taxelor si impozitelor, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate de inregistrare/certificate constatatoare si de inregistrare emise de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri, bilant contabil la 31 decembrie 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 3.500.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista prestarilor de servicii din ultimii 3 ani, experienta similara, informatii privind resursele umane, declaratie privind respectarea conditiilor de munca si de protectia muncii, informatii privind dotarile specifice, Informatii privind subcontractantii(dupa caz), Informatii privind asocierea(dupa caz), ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, Autorizarea producatorului de a comercializa produsele oferite, atestat ANRE tip B, Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video si Sistem Antiefractie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1). contracte de furnizare similare in valoare totala minima de 1.900.000 lei fara TVA ? din insumarea a maxim 3 contracte;2). Dotari minime: Automacara = 1buc; Trusa sudura fibra optica =1 buc; Aparat de masura pentru fibra optica (OTDR) = 1buc;3). Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video si Sistem Antiefractie, valabila cel putin 6 luni de la data depunerii ofertei;4).1 specialist absolvent studii universitare in domeniu tehnic, care sa detina certificat de absolvire a cursurilor de Project Management, cu cel putin 7 ani experienta in implementarea proiectelor IT&C, din care cel putin 5 ani in pozitia de Lider de contract;5). 1 specialist studii universitare in domeniu tehnic cu experienta in cel putin 1 contract care a necesitat implementarea unui sistem de supraveghere video;6). 1 specialist inginer de sistem absolvent a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C, automatizari si calculatoare sau o disciplina echivalenta, cu cel putin 5 ani experienta in domeniul IT&C si experienta in cel putin 1 contract care a necesitat implementarea unui sistem de supraveghere video.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica.1. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;2. Numarul de runde: 1 (una);3. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Suceava, b-dul 1 Mai, nr. 5A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica se gaseste la adresaftp: //primariasv.ro/pub/achizitii_publice/documentatie/ furnizare_echipamente_cresterea_sigurantei/
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel-Sectia Contencios administrativ
Adresa postala:  str Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Email:  [email protected], Fax:  0230216321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Suceava-Serviciul Contencios adm.-juridic
Adresa postala:  B-dul 1 mai , nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Tel. 0230.212696, Email:  [email protected], Fax:  0230.520593, Adresa internet (URL):  www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer