Licitatie Publica - Furnizare echipamente/dispozitive medicale pentru dotarea Compartimentului de recuperare medicala cardiovasculara din cadrul Proiectului ,,Compartiment de recuperare medicala cardiovasculara din judetul Bacau, in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moi
Anunt de participare numarul 146274/04.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Bejan, Tel. +40 0234363680, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0234365428, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente/dispozitive medicale pentru dotarea Compartimentului de recuperare medicala cardiovasculara din cadrul Proiectului , ,Compartiment de recuperare medicala cardiovasculara din judetul Bacau, in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti, str. Zorilor, nr. 1
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente si dispozitive medicale din cadrul proiectului "Compartiment de recuperare medicala cardiovasculara din judetul Bacau, in cadrul Spitalului municipal de Urgenta Moinesti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33112000-8-Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
33157500-0-Camere hiperbare (Rev.2)
33171200-1-Instrumente pentru reanimare (Rev.2)
33195100-4-Monitoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 081, 895.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local Municipiul Moinesti, buget local Judetul Bacau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certificatul de rezidenta fiscala la data semnarii contractului;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/ asociatilor/ subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 ?Formular 4; Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisie de evaluare: Petecuta Iustina ? Sef Serviciu U.A.T.A.P.C, Padureanu Gabriela ? Sef Serviciu Buget Contabilitate, Bejan Rodica ? inspector Serviciu UATAPC, Motei Adrian- inspector Serviciu UATAPC, Alazaroaie Costica -referent Serviciul Buget Contabilitate, Acatrinei Georgiana ? inspector Serviciu UATAPC, , Popescu Gabriela - consilier Serviciu UATAPC. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC / autorizatii de functionare(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic. Documentele trebuie sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Fiind o procedura desfasurata integral prin mijloace electronice A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original
sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Se va prezenta Fisa de informatii generale care va contine informatii privind ofertantul precum si media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012). Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin :250.000 lei(pentru Lotul I), 300.000 lei (pentru Lotul IV) si 1.400.000 lei (pentru lotul V).Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro. Operatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei operatorii economici vor prezenta documente pe care le au la dispozitie (ex: bilanturi/ extrase de
bilant/rapoarte de audit/ balante etc).
Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici vor prezenta Formularul nr. 6 - Informatii generale.Ofertantul care beneficiaza de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta o declaratie peproprie raspundere, conform Formular - Anexa A din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilorIntr-o astfel de situatie se va prezenta Formularul nr. 8 ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: - Formularul nr. 9 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ; -Formularul nr. 10 ? Declaratie privind legalizarea acordului.Asociatii au obligatia de a depune documentele relevante care sa ateste indeplinirea cerintei 1.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici incadratifiecare in parte in categoria IMM, acestia vor prezenta o declaratie pe propria raspundere conform Formular - Anexa Adin care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: OP. EC. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de furnizare. Se va depune lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (conform Formularului 7), din care sa rezulte ca a furnizat produse similare prin cel putin un contract ? max 3 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 140.000 lei, fara TVA (pentru Lotul I), 5.000 lei, fara TVA (pentru Lotul II), 40.000 lei, fara TVA (pentru Lotul III), 160.000 lei, fara TVA(pentru Lotul IV), 700.000 lei, fara TVA(pentru Lotul V) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.
Cerinta 2: Informatii privind personalul necesar pentru montare/instalare/punere in functiune/service a echipamentelor/ dispozitivelor medicale.Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul necesar pentrumontare/ instalare/punere in functiune/service a echipamentelor/dispozitivelor medicale
Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capatitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (conform Formularului 7), din care sa rezulte ca a furnizat produse similare prin cel putin un contract ? max 3 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 140.000 lei, fara TVA (pentru Lotul I), 5.000 lei, fara TVA (pentru Lotul II), 40.000 lei, fara TVA (pentru Lotul III), 160.000 lei, fara TVA(pentru Lotul IV), 700.000 lei, fara TVA(pentru Lotul V) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR: http: //www.bnr.roSe va prezenta o declaratie cu privire la personalul necesar pentru montare/ instalare/punere in functiune/service a echipamentelor/ dispozitivelor medicale - model propriuIntr-o astfel de situatie se va prezenta Formularul nr. 8 ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: - Formularul nr. 9 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ; - Formularul nr. 10 ? Declaratie privind legalizarea acordului. Asociatii au obligatia de a depune documentele relevante care sa ateste indeplinirea cerintei 1.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici incadrati fiecare in parte in categoria IMM, acestia vor prezenta o declaratie pe propria raspundere conform Formular - Anexa A din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot det depune in termen de 10 zile incepand cu cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal. Privitor la continutul DA, data luarii la cunostinta este data publicarii doc. in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic si contencios din cadrul Primariei municipiului Moinesti
Adresa postala: str. V. Alecsandri, nr. 14, Localitatea: Moinesti, Cod postal: 605400, Romania, Tel. +40 234363680, Email: [email protected], Fax: +40 234365428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 13:58