Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare echipamnete pentru birou necesare pentru derularea Proiectului Formarea - la timpul prezent pentru viitor


Anunt de participare numarul 109581/14.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala:  Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540088, Romania, Punct(e) de contact:  ANA MARIA TONCIAN, Tel. 0265-262275, Email:  [email protected], Fax:  0265-262275, Adresa internet (URL):  www.upm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamnete pentru birou necesare pentru derularea Proiectului Formarea - la timpul prezent pentru viitor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Petru Maior, Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul A
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru birou (copiator, imprimnate, scanere)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.2)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este mentionata in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 21, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 250 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Fondul Social European-Axa Prioritara 1?Educatia si formarea prof.in sprijinul cresterii ec.si soc.bazate pe cunoastere??POSDRU/19/1.3/G/26336
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea: Formular 1, Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formular 2, Persoane juridice/fizice romane: Certif.constatator emis de O.R.C., original sau copie legalizata, Certif.unic de inreg.-copie, Decl.privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM: Formular 3Persoane juridice/fizice straine: Docum.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg.ca pers. jur.sau de inreg./atestare ori aparteneta profesionala, in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). Pers.juridice straine vor prezenta toate documentele in original sau in copii legalizate la care se vor anexa traducerile autorizate si legalizate aacestora in limba romana.- Fisa de informatii generale: Formular 4
- Ultimul bilant contabil, inregistrat launitatea financiara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale: Formularul 4
Ultimul bilant contabil, inregistrat la unitatea financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara?cel putin un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, iar pretul lor sa reprezinte cel putin 70% din valoarea estimata a lotului pentru care se face oferta ? Formular 6
Se solicita prezentarea listei cuprinzand posibilii subcontractanti si specializarea acestora pe coduri CAEN, precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia. (Formular 10).
Certificat al sistemului de management al calitatii produselor comercializate dupa SR EN ISO 9001/2000 sau echivalent, insotite de autorizarea de comercializare produse din partea producatorului, in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3530/14.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 10:00
Locul: Universitatea Petru Maior, Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU - Fondul Social European - Axa Prioritara 1 ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si societatii bazate pe cunoastere? ? Domeniu major de interventie 1.3 ?Dezvoltarea resurselor umane din educatie si formare?, Proiect ?Formarea ? la timpul prezent pentru viitor? ? POSDRU/19/1.3/G/26336.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala:  Strada Justitiei, nr. 1, Localitatea:  Tg. mures, Cod postal:  540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de contestatie conform OUG nr. 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala:  Strada N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540088, Romania, Tel. 0265/262275, Adresa internet (URL):  www.upm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer