Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare elemente de asamblare utilizate pentru imbinarea profilului de mina


Anunt de participare (utilitati) numarul 134224/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 0254506151, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare elemente de asamblare utilizate pentru imbinarea profilului de mina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EM LIVEZENI - subunitate CNH-SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elemente de asamblare utilizate pentru imbinarea profilului SG-23 sau THN-21 al armaturilor de sustinere a lucrarilor miniere, compuse din elemente TH curbate sau drepte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44531700-8 - Articole cu filet din fier sau din otel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul nr. 1 - 8000 buc elemente de asamblare utilizate pentru imbinarea profilului de mina
lotul nr. 2 - 8000 buc elemente de asamblare utilizate pentru imbinarea profilului de mina
lotul nr. 3 - 8000 buc elemente de asamblare utilizate pentru imbinarea profilului de mina
lotul nr. 4 - 8000 buc elemente de asamblare utilizate pentru imbinarea profilului de mina
Valoarea estimata fara TVA: 864, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 4320 lei/fiecare lot.Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de particip.: virament bancar in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Filiala Petrosani; instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pe perioada de valabilitate prev. mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf. art.86 alin.(3) din HG925/2006 (formular1); in numerar la casieria autoritatii contractante. In orice situatie, dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilit. a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.In situatia in care operatorul economic depune contestatie privind procedura de atribuire si C.N.S.C. respinge acesta contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de particip. a ofertantului contestatar, potrivit prevederilor art. 278 ^1 alin.1, lit. a, din OUG nr.34/2006, urmatoarea suma :2160 lei/lot; Cuantum.gar. buna exec. a contractului de furniz. este 5% din val.contr. fara TVA Per.de valabilitate a gar.de buna exec.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire contract.Modul de constituire a gar. de buna exec.: instrum.de garant.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.care devine anexa la contract. Instrum. de garant. trebuie sa prev.daca plata gar. se va face conditionat sau necondit. conf. preved art.86 al(3)din HG925/2006 cu toate modif.si complet.ulterioare; formular 15 - model scris.de garant de buna exec.;in numerar, prin dep.la casieria CNH-SA, daca garant.de buna exec.este redusa ca val.;daca partile convin, garant.de buna exec.se poate constit.si prin ret. succesive din sumele datorate ptr.fact. partiale (conf. Art.90(3) din HG 925/2006).Garant. trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de restituire a gar.de buna exec: Autorit. contract are oblig.de a elibera/restitui gar.de buna exec. in conf.cu prev. art.92 al(1) din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006.(Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.), 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul3.1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).3.Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3.2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaLista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, este :1. Director General ? Ing. Jujan Constantin;2. Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian ;3. Director Ecomic ? Ec. Popescu Verginica;4. Director Comercial ? Ing. Stoicescu Mihail;5. Ing. Sef Prod.Investitii ? Ing. Birchi Constatin;6. Sef Serv. APMD ? Ing. Utu Victor;
7. Sef Serv. CUP - Ing. Sienerth Valter Ion
Fara a avea functie de decizie:
Avizeaza Serviciul LC Juridic din cadrul CNH SA
Intocmeste Serv. APMD din cadrul CNH SA
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010(Certificat de participare la procedura completat in conformitate cu formularul 4).5.Acord de asociere (in cazul in care la procedura se prezinta o asociatie)Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a cntractului.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1. a) si III.2.1, b) se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza. 5.Delaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu formularul 6.). Pentru persoane juridice si fizice romane :1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.(Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data limita de primire a ofertelor si se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.). 2.Pentru persoane juridice / fizice straine: 2. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(Sa fie emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat de organele competente (la data de 31.12.2010 sau 30.06.2011, dupa caz)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati ontractante sau clienti privati .
2.Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora .
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr.runde: 1 runda/fiecare lot;Durata unei runde: 1 zi;Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea totala a ofertei/lot fara TVA;Lic.electr.poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DA;Ofertantii pot vedea cea buna oferta: DA Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: DA; Ofertantii pot vedea nr.de paticipanti inscrisi la lic.: DA;pas min.de lic.: 0, 1% din val.estimata/lot.Evaluarea finala a prop.financ.va fi cf.clasament.din SEAP, obtinut in urma finaliz.etap.de lic.electr.In cazul in care -dupa etapa de lic.electr.-se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru a participa la faza finala ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP.Informatii privind echipamentul, conditiile tehnice sunt consemnate pe pagina www.e-licitatie.ro la sectiunea "conditii tehnice minimale".
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 10:00
Locul: Sediul CNH SA Petrosani, strada Timisoara, nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica sau retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI". Eventualele obiectiuni la proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Nu se accepta modificari ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta pe mai multe loturi diferite, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei care este ofertant asociat. In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contencios Juridic al CNH-SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer