Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ELEMENTE DE HIDRAULICA CUPLARE RAPIDA TIP STEKO SAU ECHIVALENT


Anunt de participare (utilitati) numarul 137120/03.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 0254506151, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE ELEMENTE DE HIDRAULICA CUPLARE RAPIDA TIP STEKO SAU ECHIVALENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EM PAROSENI - SUBUNITATE CNH-SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de elemente de hidraulica cuplare rapida tip STEKO sau echivalentprevazute in anexa la proiectul de contract, utilizate in abatajele cu complexe cu sustineri mecanizate, precum si la statiile de pompe de inalta presiune care alimenteaza cu agent hidraulic aceste abataje.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43328100-9 - Echipament hidraulic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6679 BUCATI
Valoarea estimata fara TVA: 187, 882.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant.de particip. ptr.intreaga cant.: 3700 lei;Perioada de valab.a garant. de particip. va fi cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertei.Forma de constit.a garant .de particip: virament.banc. in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Filiala Petrosani, instrument de garantare emis in condit.lg.de o soc. banc.sau de o soc.de asig.care se prezinta in orig., in cuantum.si pentru perioada de valab.prevaz.mai sus.(formular 1 model scris.de garant.de particip), in numerar, prin dep.la casieria autorit.contract.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indepl.cerintele Lg.nr.346/2004, cu modif.si complet.ulterioare, depunand declar. cf.anex.1 sau 2 la lg, operat.ec. pot benefica de red.cu 50 % a cuantum.garant.de particip.Daca la proced.de achiz.se prezinta o asociere de mai multi operat.ec.ptr.a benef.de acesta facilit., fiecare dintre ei sa faca dovada ca este IMM.In orice sit., dovada constit.garant.de particip.trebuie sa fie prezent.cel mai tarziu la data si ora stabil.ptr.deschid.ofert.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autorit.contract.are dreptul de a retine garant.ptr.particip., ofert.pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract. de achiz.in perioada de valab.a of., oferta sa fiind stab.castigat., nu constit.garant.de buna executie in perioada de valabil.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.In situatia in care operatorul economic depune contestatie , privind procedura de atribuire si C.N.S.C. respinge ca nefondata aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine 1% din garantia de participare a ofertantului contestatar, in raport cu valoarea estimata a contractului, potrivit prevederilor art. 278 ^1 alin.1, lit. a, din OUG nr.34/2006. Garantia de buna executie(GBE), reprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Perioada de valab.a GBE va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indepl.a contrac.Modul de constituire: unui instrument de garantare emis de o societetate bancara sau de o societate de asigurari, se depune in orig.(formular 15), in numerar, prin depune la casieria CNH-SA, in caz.in care GBE este redusa ca val., daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, conf.art.90, alin.(3)din HG nr.925/2006 modif.prin HG nr.1045/2011. GBE trebuie sa fie irevocabila .Autoritate contractanta are oblig.de a elibera/restitui GBE in conf.cu preved.art.92 alin(1)din HG.925/2006.IMM?urile daca doved.ca indepl.cerintele lg 346/2004, depunand declaratiile conf. anexei 1 sau 2 la lg, pot beneficia de red.cu 50 % la criteriul GBE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006.(Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura, prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit.a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul3.1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Daca este cazul trebuie prezentata si de tertul sustinator.)3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3.2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta. Daca este cazul se va prezenta si de catre susbcontractant si de tertul sustinator.)Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, este :1.Director General ? Ing. Dragoi Nicolae ;2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian ;3.Director Ecomic ? Ec. Popescu Verginica;4.Director Comercial ? Dr.Ing. Suciu Adrian ;5.Ing. Sef El. Mecanic ? Ing. Popescu Alexandru ;6.Sef Serv. METMI ? Ing. Teslici Florin7.Sef Serv. APMD ? Ing. Utu Victor ;4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010(Certificat de participare la procedura completat in conformitate cu formularul 4).5.Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie)Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna , fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici , cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1, a), III.2.1, b)si III 2.4, se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 6.) . Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice straine: 3. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(Sa fie emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil la data de 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati..Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, contractante sau clienti privati 4.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si /sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , sens in care acesta va prezenta declaratie pe proprie raspundere.
1. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda;Durata unei runde: 1 zi;Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea totala a ofertei, fara TVA;Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DA;Ofertantii pot vedea cea buna oferta : DA Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului : DA; Ofertantii pot vedea numarul de paticipanti inscrisi la licitatie: DA;pas min.de lic.: 0, 01% din val.estim.totala.Evaluarea finala a prop.financ.va fi cf. clasament.din SEAP, obtinut in urma finaliz.etap.de licit.electr.In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 10:00
Locul: Sediul CNH-SA , str. Timisoara, nr.2, loc. Petrosani, jud. Hunedora
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica sau retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele obiectiuni la proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Nu se accepta modificari ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul uni alte oferte, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei care este ofertant asociat. In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Se mentioneaza faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contencios Juridic al CNH-SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 07:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer