Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ENDOPROTEZE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.072.398 RON

Castigatorul Licitatiei: VALDOMEDICA TRADING S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 134898/06.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126187
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Tel. +40 257211233, In atentia: Ioan Garat, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ENDOPROTEZE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, jud Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Proteze ortopedice (endoproteze) conform Caietului de sarcini: LOTUL1.Endoproteze de soldcervico-cefalice tip Austin Moore; LOTUL2.Endoproteze totale de soldcimentate; LOTUL 3.Endoproteze totale de sold necimentate; LOTUL 4. Endoproteze totale de sold necimentate anatomice;LOTUL 5.endoproteze bipolare de sold cimentate; LOTUL 6.Endoproteze bipolare de sold necimentate;LOTUL 7. Endoproteze totale de sold cimentate de revizie;LOTUL 8. Endoproteza primara cimentata de genunchi, cupostero-stabilizare; LOTUL9.Ciment acrilic fara antibiotic; LOTUL 10. Ciment acrilic cu antibiotic
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 072, 397.9RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S79-129812din24.04.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 10251 Denumirea: ACORD CADRU FURNIZARE ENDOPROTEZE
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VALDOMEDICA TRADING S.R.L.
Adresa postala: Str. Castranova, nr.19, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062315, Romania, Tel. +40 214344294/+40 724507216, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 214344294
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 65760.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 65760.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 24
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 10854 Denumirea: ACORD CADRU FURNIZARE ENDOPROTEZE LOT 2
V.1) Data atribuirii contractului 29.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LAMAR PREXIM S.R.L.
Adresa postala: Sos.Panduri, nr. 35, bl. P1b, sc. A, et.IV, ap.18, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050655, Romania, Tel. 021 411 16 17, Email: [email protected], Fax: 021 781 38 96
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 528000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 406800.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 24
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 10252 Denumirea: ACORD CADRU FURNIZARE ENDOPROTEZE LOT 3, 4, 5, 6, 7, 8
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
STRYKER ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp A, et.2, sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020555, Romania, Tel. +40 215299100, Email: [email protected], Fax: +40 215299199
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1545803.92 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1536598.62 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3, 4, 5, 6, 7, 8
Contract nr: 10855 Denumirea: ACORD CADRUFURNIZARE ENDOPROTEZE LOT 9, 10
V.1) Data atribuirii contractului 29.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
STRYKER ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp A, et.2, sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020555, Romania, Tel. +40 215299100, Email: [email protected], Fax: +40 215299199
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 64026.72 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 63239.28 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
9, 10
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe propuneri financiare identice, pentru stabilirea ofertantului castigator, ofertantii vor depune o noua oferta financiara in SEAP in urma unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: Bd. Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. +40 257250114, Email: [email protected], Fax: +40 257256484, Adresa internet (URL): http: //www.tribunalularad.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Andrenyi Karoly nr. 2-4, jud. Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310037, Romania, Tel. +40 257211233, Email: [email protected], Fax: +40 257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer