Licitatie Publica - Furnizare Endoscop pentru tehnici de sialoendoscopie cu sistem de litotritie a calculilor salivari
Anunt de participare numarul 108394/25.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA PROF. DR. DAN THEODORESCU
Adresa postala: CALEA PLEVNEI NR.17-21, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010221, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Marilena Mihai, Tel. 021-315.88.55, In atentia: Director Administrativ Ec. Marilena Mihai, Email: [email protected], Fax: 021-315.88.55, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Endoscop pentru tehnici de sialoendoscopie cu sistem de litotritie a calculilor salivari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Chirurgie Oro-Maxilo-Faciala "Prof. Dr. Dan Theodorescu" Str. Calea Plevnei nr.17-21 sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acest tip de achipament medical este folosit in tratamentul calculilor salivari prin fragmentarea intra sau extracorporeala pe cale naturala a nisipului si extractia endoscopica a eventualelor fragmente restante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33168100-6 - Endoscoape (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 051, 612RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.11.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE SUB FORMA DE INSTRUMENTDE GARANTARE IN VALOARE DE 21.032 LEI. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat eliberat de DGFP valabil la data organizarii proceduriiCertificat impozite si taxe valabil la data organizarii proceduriiCertificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului valabil la data organizarii proceduriiCertificat de inregistrare eliberat de ONRC valabil la data organizarii proceduriiAutorizatia de comercializare de la producator valabila pentru anul in cursAviz de funtionare emis de ministerul sanatatii valabil la data organizarii procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2009 avizat de DGFPFisa de informatii generaleCifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 aniRecomandari din partea altor beneficiariInformati referitoare la personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiDeclaratie privind dotarile specificeDescrieri, fotografii si schite tehnice ale produsului traduse in limba romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA "PROF. DR. DAN THEODORESCU" CALEA PLEVNEI NR.17-21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa si reprezentanti cu conditia ca membrii delegati ai acestora sa prezinte imputernicire din partea conducerii firmelor .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-319.14.93, Email: [email protected], Fax: 021-319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE AL CONTESTATIEI ESTE DE 10 ZILE INCEPIND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE CONSTATATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT LEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: SPITALUL CLINIC DE CHIRURGIE ORO-MAXILO-FACIALA "PROF. DR. DAN THEODORESCU" NR. 17-21 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010221, Romania, Tel. 021-315.88.55, Email: [email protected], Fax: 021-315.88.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 17:04