Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare energie electrica


Anunt de participare numarul 106016/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Jandarmeria Romana - U.M. 0260 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Jandarmeriei, Nr. 9-11, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Costel Opaina, Tel. 021.409.62.54, Email:  [email protected], Fax:  021.319.14.13, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BANEASA - Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1; SNAGOV ? Sat Izvorani, Jandarmeriei; POLIGON - Voluntari Jandarmeriei; SAFTICA Km 24 - Balotesti, Lahovari; PERIS ? Sos. Peris, com. Snagov, sat Tancabesti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 172, 080 si 3, 048, 930RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractul subsecvent nr. 1 (2 luni) noiembrie 2010 - 172080.00 lei ; Contractul subsecvent nr. 2 (12 luni) ianuarie 2011 - 958950.00 lei; Contractul subsecvent nr. 3 (12 luni) ianuarie 2012 - 958950.00 lei; Contractul subsecvent nr.4 (12 luni) ianuarie 2013 - 958950.00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1)str. Jandarmeriei 9-11; 2)com. Snagov, sat Izvorani; 3) str. Jandarmeriei 9-11; 4)SAFTICA KM 24, Balotesti, Lahovari; 5)Sos. Peris, com Snagov, sat Tancabesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima estimata 382.40 MW/h, cantitate maxima estimata 6775.40 MW/h.
Valoarea estimata fara TVA: intre 172, 080 si 3, 048, 930RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare ? 30490, 00 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform prevederilor OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara)3.Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei;4.Cazier fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara)5.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.6.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, depunerea ofertei comune de catre un grup de operatori economici, se va face prin prezentarea "Bilantul consolidat? al grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul exercitiului financiar la 31.12.2009. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sa realizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 1.917.900, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniInformatii privind proportia in care contractul de furnizare produse urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul va prezenta formularele? « Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractat si specializarea acestora? ? Acordul de subcontractare "Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut , in special pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Operatorul economic va prezenta: a) declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului, conform model formular anexa sectiunea IV.b) CV pentru conducatorul serviciului responsabil cu desfasurarea activitatii de furnizare a energiei electriceCertificat pentru Sistemul de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2000 pentru ofertant, pentru activitatea de furnizare a energiei electrice, valabil cel putin pana la 30.12.2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: 1. Licenta de furnizare a energiei electrice eliberata de A.N.R.E. (inclusiv conditiile asociate), valabila cel putin pana la data de 31.12.2013, prezentata in copie legalizata. 2. Dovada ca furnizorul are contractata si accesibila, cantitatea maxima estimata de energie electrica. 3. Dovada ca are relatii contractuale cu Operatorul de transport si de sistem si cu Operatorul de distributie prin care se asigura fluxul de energie contractata la punctul de consum. Pentru fiecare ofertant se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, incheierea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect furnizarea unei cantitati de energie electrica cel putin egala cu 2131 Mwh/an pentru fiecare contract Fisele de experienta similara vor fi insotite de: - copie dupa contract (paginile din care sa rezulte obiectul contractului, valoare, lista semnaturi); - recomandare din partea beneficiarului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
397076/11.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S33-047317 din 17.02.2010
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S54-080190din18.03.2010
Numarul anuntului in JO: 2010/S42-060652din02.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 18:00
Locul: ON-LINE PE SITE-UL OPERATORULUI SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021.319.80.90, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.74, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Jandarmeriei, nr.9-11, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013894, Romania, Tel. 021/409.63.11, Fax:  021/319.14.13
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2010 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer