Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare energie electrica


Anunt de participare numarul 116142/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala:  str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea:  Jilava, Cod postal:  077120, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN ENACHE, Tel. 457.01.55, Email:  [email protected], Fax:  457.01.55, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul unitatilor penitenciare beneficiare
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 568, 142 si 30, 546, 400.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare energie electrica pentru unitatile sistemului penitenciar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima: 51.136.284 kvh - cantitatea maxima 61.092.800, 40 kvh
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 568, 142 si 30, 546, 400.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: LotI: 36.225lei;LotII: 49.415 lei;LotIII: 49.259lei;LotIV: 33.921lei;LotV: 26.522lei;LotVI: 63.983lei;LotVII: 46.111lei.Garantie de buna executie: 5%din val.contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul localvalabile la data deschiderii ofertelor; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie pe proprie raspundere privind participare la licitatie cu oferta independenta; Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei pentru persoane juridice/fizice romane; Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? anexa 3;cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani exprimata in lei si euro, la un curs de schimb calculat de BNR in data de 24.03.2011, (in situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri medie anuala se va calcula corespunzator perioadei de activitate efective) trebuie sa fie cel putin egala cu valorile din tabelul urmator: -lotul 1 = 3.625.509 lei- lotul 2 = 4.941.485 lei- lotul 3= 4.925.892 lei- lotul 4= 3.392.092 lei- lotul 5= 2.652.140 lei- lotul 6= 6.398.234 lei- lotul 7= 4.611.050 lei
In cazul depunerii ofertei pentru mai multe loturi, valoarea cifrei de afaceri trebuie sa corespunda valorii insumate pentru loturile respective.
- declaratie privind cifra de afaceri medie anuala din ultimii trei ani, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala;
- bilantul contabil pe ultimii 3 ani sau auditul financiar emis de persoane autorizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat al producatorului, de implementare a sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii Europene (valabilitatea certificatului va fi mai mare sau cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertei).
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- licenta pentru furnizareade energie electrica emisa de ANRE valabila pe toata durata de derulare a acordului cadru;
- experienta similara.
Se va prezenta indeplinirea si finalizarea a cel putin un contract care a avut ca obiect furnizare de energie electrica in cantitateegala sau mai mare cu: -lotul 1 = 1.739.380 KWh- lotul 2 = 2.433.772 KWh- lotul 3= 2.437.637 KWh- lotul 4= 1.698.846 KWh- lotul 5= 1.322.006 KWh- lotul 6= 3.166.565 KWh- lotul 7= 2.249.275 KWh
- recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
T2/16988
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S34-056091 din 18.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
orice limba de circulatie internationala tradusa si legalizata in limba romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR CARE PREZINAT IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 40213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala:  str. Sabarului, nr.1, comuna Jilava, Localitatea:  Jilava, Cod postal:  077120, Romania, Tel. 021.457.01.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer