Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 124644/28.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Adresa postala:  STR.TAKE IONESCU, NR.56, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300124, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIU BELU-RED, Tel. 0356803703, Email:  [email protected], Fax:  0356803703, Adresa internet (URL):  www.ratt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma de transport public local
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatiile unde isi desfasoara activitatea achizitorul
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de energie electrica la medie si joasa tensiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA:
Total 16.050 MWh defalcata pe luni conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini si defalcata:
A. Tractiune Electrica1 ? 15000 MWh pe medie tensiune;
B. Servicii Auxiliare1 ? 700MWh pe joasa tensiune;2 ? 350MWh pe medie tensiune;
Valoarea estimata fara TVA: 5, 149, 215RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei totale pentru participare este de 8.400 lei, reducere 50%pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea si completarea:
Form.12A -Decl.privind eligibilitatea, Form.12 B-Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G.34/2006, Form. 4 -Decl. privind calit. de participant la procedura, Form. 5 ? Decl. privind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, Certif.Inreg.si Certif.Const. emis de O.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea si completarea:
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani de 10.000.000 Lei ( solicitat in formularul 1 - inf. generale )reducere 50%pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata; Bilantul contabil din anul precedent2009 vizat si inregistrat de organele competente si / sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form.12D(decl.privind lista prinipalelor livrari de prod. in ultimii 3 ani)-Livrarile se comfirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Licenta de furnizare energie electrica sianexa acesteia, emisa de ANRE valabila pe perioada derularii contractului, indeplinind toate conditiile care decurg din aceasta; Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti.(recomandari din partea unor consumatori privind furnizarea de energie electrica, pe ultimii 3 ani);Dovada livrarii a minim 8.000 MWh (jumatate din cantitatea ce urmeaza a fi contractata) rezultat din cumulul energiei furnizate la maxim 2 clienti / beneficiari .Dovada certif. cond de calit. SR EN ISO 9001/2008, Form. 7(decl. privind respectarea cerintelor referitoare la cond. de munca, protectia munci si protectia mediului, Form. 12 G (decl. privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora ? daca este cazul); Inform. privind asociatii, daca este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare - pretulb) numarul de runde ale licitatiei electronice - 1 ( una )c( durata unei runde - o (1) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8177/07.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2011 12:00
Locul: Timisoara, Regia Autonoma de Transport Timisoara, B-dul Take Ionescu nr. 56, parter, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6 sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 023104641, Fax:  023104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul de achizitii publice si depozite
Adresa postala:  bd Take Ionescu nr. 56, Localitatea:  timisoara, Cod postal:  300124, Romania, Tel. 0356803703, Fax:  0356803703
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer