Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare energie electrica


Anunt de participare numarul 131868/08.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. 021-352.02.09, Email: [email protected], Fax: 021-316.10.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatia Piata Revolutiei, nr. 1 A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 234, 883.3RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sa se achizitioneze energie electrica pentru punctele de consum mentionate in caietul de sarcini, de la orice furnizor titular de Licenta de Furnizare a Energiei electrice, care activeaza pe piata libera, la tarife negociate, mai mici decat cele de pe piata reglementata avand scopul de a reduce cheltuielile cu energia electrica
Nr. crt. Denumire locatieconsum estimat (MWh)minim /maxim1 Zona distributieMuntenia Sud Piata Revolutiei, nr. 1 A, Sector 1, Bucuresti - 4300 /17200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim maxim
4300 17200
Valoarea estimata fara TVA: 7, 234, 883.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 72.350leiCuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretulcontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularulnr. 12 A din Sectiunea III
Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul nr.12 B din Sectiunea III .
Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Model nr. 2 din Sectiunea III .
Completarea unei declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. ? Model nr. 3 din Sectiunea III.
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, (ex. -A.N.A.F.)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata locale (ex. - D.I.T.L.)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea/livrarea energiei electrice.Licenta pentru furnizareade energie electrica emisa de ANRE insotita de conditiile asociate acesteia. (in copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010, in conformitate cu Formularul nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani (completarea formularului 12 D din Sectiunea III)
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (formularul 12G).
Prezentarea de recomandari (cel putin una) din partea unor consumatori privind furnizarea de energie electrica. Se accepta documente in copie sau transmise prin fax.Dovada (prima pagina a contractului, pagina cu semnaturi si pagina/anexa din care sa rezulte cantitatea contractata) incheierii in ultimi 3 ani a unor contracte de furnizare a energiei electrice a caror cantitate totala cumulata este egala sau mai mare decat jumatate din cantitatea previzionata ce urmeaza sa fie achizitionata in primul contract subsecvent. Cantitatea va fi stabilita prin cumularea a maxim doua contracte.
Certificate deemise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate, respectiv ISO 9001 sau similar, pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
pretul ofertat (pretul final de livrare la punctul de consum)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2012 11:00
Locul: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA - str. Eforie nr. 3 sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se estimeaza ca se vor realiza in 4 etape astfel : - ianuarie ? decembrie 2012;
- ianuarie ? decembrie 2013- ianuarie ? decembrie 2014- ianuarie ? decembrie 2015Contractele subsecvente pentru etapele urmatoare (2013 - 2015) vor fi atribuite cu reluarea competitiei, ofertantii castigatori semnatari ai acordului cadru prezentand la procedura de reofertare, in mod obligatoriu, licenta pentru furnizareade energie electrica in perioada de derulare a contractului subsecvent emisa de ANRE insotita de conditiile asociate acesteia.Elementul care va face obiectul procedurii de reofertare : pretul ofertat (pretul final de livrare la punctul de consum), celelalte conditii raman neschimbate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al D.G.L.
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel. 0213037080/10472, Fax: 0213161061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2011 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer