Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare energie electrica


Anunt de participare numarul 132246/21.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Morariu, Tel. 021.2104735, Email: [email protected], Fax: 021.2104735, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. 021-352.02.09, Email: [email protected], Fax: 0213161061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. 021-352.02.09, Email: [email protected], Fax: 0213161061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. 021-352.02.09, Email: [email protected], Fax: 0213161061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
locatii conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 593, 134.45RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 Zona distributieMuntenia Sud- maxim 5606 MWh
lot 2 Zona distributieTransilvania Sud - maxim 454 MWh
Valoarea estimata fara TVA: 2, 593, 134.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare: 25.940 leiCuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretulcontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006
Declaratie pe propria raspundere privind participarea laprocedura
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U. G. nr. 34/2006
Certificat constatator (in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, (ex. -A.N.A.F.)Certificat constatator (in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata locale (ex. - D.I.T.L.)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea/livrarea energiei electrice
Licenta pentru furnizareade energie electrica emisa de ANRE insotita de conditiile asociate acesteia. (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?
Certificate deemise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate, respectiv ISO 9001 sau similar, pentru ofertant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010, in conformitate cu Formularul nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista contractelor de furnizare in ultimii 3 aniDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (formularul 12G).
Prezentarea de recomandari (cel putin una) din partea unor consumatori privind furnizarea de energie electrica. Se accepta documente in copie sau transmise prin fax. Dovada (prima pagina a contractului, pagina cu semnaturi si pagina/anexa din care sa rezulte cantitatea contractata) incheierii in ultimi 3 ani a unor contracte de furnizare a energiei electrice a caror cantitate totala cumulata este egala sau mai mare decat jumatate din cantitatea ce urmeaza sa fie achizitionata in primul contract subsecvent pe fiecare lot. Cantitatea va fi stabilita prin cumularea a maxim doua contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul ofertat (pretul final de livrare la punctul de consum)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 11:00
Locul: Directia Generala Logistica ? Grupul Achizitii Publice - str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al C. S. Dinamo
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 7-9, sect. 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020121, Romania, Tel. 0212105135, Fax: 0212105135
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer