Licitatie Publica - Furnizare energie electrica
Anunt de participare numarul 132382/28.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National SIS
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 217 B sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041309, Romania, Punct(e) de contact: Elena Dodocioiu, Tel. +40 214051268, Email: [email protected], Fax: +40 213322507, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. +40 213520209, Fax: +40 213161061
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. +40 213520209, Fax: +40 213161061
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Generala Logistica
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. +40 213520209, Fax: +40 213161061
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furnizare energie electrica in locatiile prevazute in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 867, 609.41RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sa se achizitioneze energie electrica pentru punctele de consum mentionate in caietul de sarcini, de la orice furnizor titular de Licenta de Furnizare a Energiei electrice, care activeaza pe piata libera, la tarife negociate, mai mici decat cele de pe piata reglementata avand scopul de a reduce cheltuielile cu energia electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 1110 MWh - maxim 4440 MWh
Valoarea estimata fara TVA: 1, 867, 609.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 18.700leiCuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretulcontractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrareala art. 181 din O.U.G. nr.34/2006
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U. G. nr. 34/2006
Certificat constatator (in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, (ex. -A.N.A.F.) eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat constatator (in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata locale (ex. - D.I.T.L.) eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011 din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea/livrarea energiei electrice.Licenta pentru furnizareade energie electrica emisa de ANRE insotita de conditiile asociate acesteia. (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)Certificate deemise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate, respectiv ISO 9001 sau similar, pentru ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu Formularul nr. 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea de recomandari (cel putin una) din partea unor consumatori privind furnizarea de energie electrica. Se accepta documente in copie sau transmise prin fax. Dovada (prima pagina a contractului, pagina cu semnaturi si pagina/anexa din care sa rezulte cantitatea contractata) incheierii in ultimi 3 ani a unor contracte de furnizare a energiei electrice a caror cantitate totala cumulata este egala sau mai mare decat jumatate din cantitatea ce urmeaza sa fie achizitionata in primul contract subsecvent. Cantitatea va fi stabilita prin cumularea a maxim doua contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul ofertat (pretul final de livrare la punctul de consum)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 11:00
Locul: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA - str. Eforie nr. 3 sector 5, Bucuresti, telefon: 021-352.02.09
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al DGL
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel. +40 213037080/10472, Fax: +40 213161061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 18:23