Licitatie Publica - Furnizare energie electrica
Anunt de participare numarul 147396/23.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Cristiana Cretulescu, Tel. +40 311323242, In atentia: Cristiana Cretulescu, Email: [email protected], Fax: +40 213158294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030035, Romania, Tel. +40 311323242, In atentia: Cristiana Cretulescu, Email: [email protected], Fax: +40 213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Banca Na?ionala a Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica pentru punctele de consum prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 50.000, 00 LeiValabilitate: 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalen?a Leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data publicarii anun?ului de participare.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 86 (1), (2), (3) b, (4), (5), (6), 87 din HG. 925/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 2781 lit. c) din OUG 34/2006In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractata, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui si se va depune de operatorul economic la sediul autoritatii contractante, pana la data semnarii contractului sau cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii acestuia.? Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in toate cazurile se aplica prevederile art. 89 (1) si (2), 90 (1), 91, 92 (1) din HG. 925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii.Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre furnizori, in termenul convenit cu acestia, de la emiterea facturii.BNR nu efectueaza plati in avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCompletarea formularului A.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Completarea formularului B.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta
Completarea formularului C.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
Completarea formularului D.
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante: Consiliul de administratie al BNRnumit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009a Parlamentului Romaniei
? Guvernator ? Academician Mugur Isarescu
? Prim-Viceguvernator ? Prof. univ. dr. Florin Georgescu? Viceguvernator ? Bogdan Olteanu
? Viceguvernator ? Dr. Cristian Popa
? Membru ? Prof. univ. dr. Marin Dinu
? Membru ? Prof. univ. dr. Nicolae Danila
? Membru ? Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu
? Membru ? Conf. univ. dr. Agnes Nagy
? Membru ? Dr. Napoleon PopConducerea Direc?iei Achizi?ii
? Vasile Ifrim ? Director
? Niculae Dumitrache ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Buget ?i Analiza Financiara
? Ion Paduraru ? Director? Andreea Bognar ? ?ef ServiciuConducerea Direc?iei Contabilitate
? Iulia Stanciu ? Director
? Daniela Ilie ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Juridice
? Alexandru Paunescu ? Director? Rodica Constantinescu ? ?ef ServiciuConducerea Direc?iei Tehnica ?i Mentenan?a
? Catalin Barbu ? Director
? Sorin Stanica ? Director Adjunct* Lista persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Na?ionale a Romaniei http: //www.bnr.ro. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator.Persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantulstrain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilan?urilor contabile, pe ultimii 3 anivizate ?i inregistrate de organele competente.
Formularul F.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 5.000.000, 00 Lei.- Prezentarea informa?iilor generale aferente ultimilor 3 ani (2010; 2011 ?i 2012).Se va completa ?i prezenta Formularul F.- Prezentarea bilan?urilor contabile, pe ultimii 3 ani (2010; 2011 ?i 2012) vizate ?i inregistrate de organele competente.Operatorii economici nereziden?i, in masura in care publicarea bilan?urilor contabile nu este prevazuta de legisla?ia tarii de origine/?arii in care este stabilit operatorul economic, vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situa?iei economice ?i financiare, inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3aniDovada experientei similare se face ?i prin prezentarea contractelor/par?ilor relevante din contracte ?i recomandari datate, semnate ?i parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97¹ alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte.
Completarea formularului G.
Licenta de furnizare energie electrica emisa de ANRE
Certificatul sistemului de calitate ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3aniLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in cadrul unuia sau mai multor contracte, produse de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini.Dovada experientei similare se face ?i prin prezentarea contractelor/par?ilor relevante din contracte ?i recomandari datate, semnate ?i parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97¹ alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii licentei de furnizare energie electrica emisa de ANRE ? cnf. HG 1007/2004, valabila la data desfasurarii licitatiei si pe toata perioada de derulare a contractului.In acest sens va prezenta urmatoarele documente: o Copie dupa licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E.o Copie dupa Conditiile Licentei pentru Furnizarea Energiei Electrice care constituie anexa la Licenta si este emisa de A.N.R.E.o Copie dupa RAPORTUL intocmit de A.N.R.E. privind acordarea Licentei pentru furnizarea de energie electricaNota: 1. In cazul in care valabilitatea licentei emise de A.N.R.E. expira in timpul derularii contractului, ofertantul va prezenta un angajament scris privind prelungirea valabilitatii acesteia, in conformitate cu prevederile legale.2. In cazul in care un ofertant persoana juridica straina nu detine licenta de furnizare a energiei electrice eliberata de ANRE, acesta poate prezenta la momentul depunerii ofertei, alte documente echivalente emise de autoritati competente in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, cu respectarea conditiilor prevazute explicit pentru situatia respectiva prin H.G. nr. 540/07.04.2004 privind aprobarea Regulamentului pentru acordarea licentelor si autorizatiilor in sectorul energiei electrice, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta un certificat ISO 9001 care sa ateste faptul ca are implementat sistemul de management al calita?ii, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la etapa finalade licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP.Informatii privind modul de inscriere si modul de utilizare a aplicatiei SEAP de catre ofertanti se gasesc la www.cnmsi.ro.La etapa finala de licitatie electronica vor participa numai ofertantii care au depus oferte admisibile si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta.Data la care se va desfasura licitatia electronica va fi comunicata operatorilor economici prin invitatia de participare.Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda.Intervalul orar (24 ore) in care se va desfasura runda va fi atribuit automat de catre sistem.Elementul care face obiectul procesului de ofertare estepretul.Ofertele depuse de operatorii economici, in cadrul licitatiei electronice, nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Operatorii economici au posibilitatea de a-?i determina pozi?ia pe care o ocupa in clasament, intrucat pe toata perioada desfa?urarii rundei electronice ace?tia pot vizualiza pozi?ia pe care se afla.In cazul in care ofertantul nu modifica oferta initiala, la stabilirea clasamentului final, SEAP va lua in considerare oferta depusa anterior, oferta introdusa in sistem la initierea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Referitor la clarificari: Solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire se vor face numai in scris.Mod de transmitere: fax (0213158294) si e-mail ([email protected]).Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: conform prevederilor art. 78, 79 din OUG 34/2006.?Referitor la forma de asociere: Toti membrii asociatiei trebuie sa prezinte documentele privind situatia personala.?In cazul in care vor fi oferte cu pre?uri egale ?i clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici dedocumente care con?in noi pre?uri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art. 256 ind 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei ? Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, nr. 8, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. +40 3158087, Fax: +40 03126484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 09:34