Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 148206/26.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Punct(e) de contact: Narcisa Frandos, Tel. +40 241255100, Email: [email protected], Fax: +40 241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul SN AIMKC SA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Circa 1650 MWh energie electrica
Valoarea estimata fara TVA: 712, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 14.000, 00 lei, echivalenta lei/alta valuta se va lua in calcul la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor indicata in anuntul de participare.(50% din valoarea garantiei de participare pentru IMM).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (formularnr.11), conform art.86 din HG 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera solidar toti membrii grupului de operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitatea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar anume de zile.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.Contul autoritatii contractante : RO19 RNCB 0114 0320 4655 0001, B.C.R. ConstantaIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respingepe pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din OUG nr.34/2006, respectiv 4492, 244.lei. Suma din garantia de participare se va retine si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de buna executie a contractului de furnizare se va constitui cu respectarea urmatoarelor indicatii: 1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi constituit in lei si reprezinta 10% (5% pentru IMM-uri conform Legii 346/2004) din pretul contractului, fara TVA .2. Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile lucratoarede la data semnarii contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 din H.G. 925/2006.(un model in sectiunea formulare - formularnr. 19).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.1 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitateaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinatornu trebuie sa se afle insituatiaprevazuta de art. 180 din OUG34/2006
Se va completa Formular nr. 12A. Forma de prezentare: document original
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa Formular nr.12BIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta ? o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul/Ofertantul asociatnu trebuie sa se afle insituatiaprevazutade art. .181 din OUG34/2006.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatia prevazuta deart.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
Forma de prezentare: document original
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010, publicat in M.O. nr.701/20.10.2010 -Se va completa Formular nr.2
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Forma de prezentare: document original
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator.
Se va completa Formular nr.6(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
In vederea completarii acestei declaratii precizamca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Cristian Carsium MOLDOVANU
Director Economic ? Gheorghe IatanDirector Tehnic ? Gheorghe Zamani
Director Operational ? Bogdan Ionut Artagea
Sef Serviciu Programare Investiti, Fonduri Europene, Licitatii Achizitii ? Ioan Toanchina
Sef oficiu juridic ? Hrisa Buta
Consilier juridic ? Anca Moldoveanu
Membru consiliul de administratie ? Nancu Dumitru
Membru consiliul de administratie ? Teodorescu Constantin
Membru consiliul de administratie ?Marin Eugen
Membru consiliul de administratie ? Marinescu Ion Madalin
Membru consiliul de administratie ? Pancencu Iurin
Membru consiliul de administratie ? Weiler Dan
Membru consiliul de administratie ? Moldovanu Cristian Carsium
Membru AGA ? Paul Dorin Tat
Membru AGA ? Dumitrascu StefanMembru AGA ? Nagy Cornelia
Membru AGA ?Tanase Ovidiu Cristian
Membru AGA ?Metes Calin Adrian
Presedinte comisie evaluare ? Mic Gabriela
Membru comisie evaluare ?Grecu Iulian
Membru si secretar comisie evaluare ? Frandos Narcisa
Membru de rezerva comisie evaluare ? Toanchina Ioan
Membru de rezerva comisie evaluare ?Costin Mihaita
Membru de rezerva comisie evaluare ?Teodorescu Adrian
Forma de prezentare: document original
5.Certificat de atestare fiscala pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat - Poate fi prezentat in una din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.
6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (formular tip eliberat de autoritatile competente).
Poate fi prezentate in una din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.
Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Forma de prezentare: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Aceste documente de se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.
Forma de prezentare: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Nota: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici care trebuie sa corespunda obiectului contractului.
2.Licenta de furnizare a energiei electrice emisa de ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei), conform Legii nr.123/2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, sa prezinte o declaratie pe propria raspundere privind obligativitatea asigurarii valabilitatii licentei de furnizare eliberata de A.N.R.E. pe durata contractului.
Forma de prezentare: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considera indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea unei astfel de autorizari operatorul economic ofertant, autorizarea ANRE putand fi utilizata numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, mediacifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani sa fie de cel putin 1.400.000, 00lei.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEIAnul 2011:1 euro = 4, 2379LEI
Anul 2012:1 euro = 4, 4560.LEIPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.4.
Forma de prezentare: document original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari realizatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din aceasta trebuie sa rezulte, prin prezentarea cel putin a unui contract, prin care sa confirme furnizarea unei cantitati de energie electrica cel putin egala cu 1650 MWh/an.
Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de furnizare si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Valorile vor fi exprimate in lei sau echivalent in lei/alta valuta, la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular 12DIn cadrul acestuia, ofertantul va mentiona livrarile de produse realizate in ultimii 3 ani.Forma de prezentare: document original
Certificat privind managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul livrarilor ce fac obiectul prezentului contract, valabil la data limita de depunere aofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate ISO 9001, cerinta se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente / probe sau dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinescnivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati, corespunzator specificului activitatii realizate in cadrul contractului.
Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
Modalitatea de indeplinire
ISO 9001 sau echivalent.
Forma de prezentare: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesuluide reofertare: pretul pentru 1650 MWh. Ofertele nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii fazei de licitatie electronica.b) Informatiile ce vor fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice in momentul publicarii acesteia: Nr. de runde: 1 (una). Durata runda-1 zi. Datele si momentele de start si finalizare a licitatiei electronicec) Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.d) Oferta castigatoare va fi cea cu pretul total cel mai scazut, dintre ofertele declarate admise la procedura de achizitie publica, dupa derularea fazei finale de licitatie electronica. In cazul care, in urma etapei de licitatie electronica, vor exista pe primul loc, preturi la egalitate, se va solicita ofertantilor aflati la egalitate o noua oferta financiara, depusa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, la o data precizata.e) Pentru derularea acestei faze finale de licitatie electronica trebuie sa fiti inregistrat in SEAP si sa detineti un computer conectat la site-ul www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2013 10:30
Locul: sediul administrativ din incinta SN AIMKC SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, persoanele imputernicite de ofertanti, personal desemnat UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Dupa descarcarea prezentei documentatii va rugam sa verificati frecventfisierul electronic?Documentatii si clarificari? anexat invitatiei de participare publicata in SEAP, pentru a o completa cu eventualele clarificari/completari aduse ulterior publicarii acesteia.Capacitatile economico-financiara si/sau tehnico-profesionala ale ofertantului pot fi sustinute, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, numai in cazul cerintelor transferabile, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, in acest caz, in temeiul art.186 si art. 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective - Formularele 20, 21, 22, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c1) si d).In situatia in care ofertantulintentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de servicii, are obligatia de a preciza: partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total serviciu (Formular nr.18). La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator), ofertantul are obligatia de a prezenta contractul / contractele incheiate cu subcontractantii, in original, care trebuie sa fie in concordantacu oferta si care se vor constitui in anexa la contract;Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba/descarce softuri ce permit vizualizarea fisierelor semnate electronic, disponibile gratuite pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica. (aplica?ii care pot deschide fi?ierele autentificate electronic, de genul celor ?digisigner?, ca de exemplu http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download)Oferta si documentele care o insotesc vor fi redactate in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu ? Constanta S.A.
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Tel. +40 241255100, Email: [email protected], Fax: +40 241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer