Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare energie electrica


Anunt de participare numarul 148791/10.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PREZIDENTIALA
Adresa postala: SOS. COTROCENI, NR. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76258, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN PITES, Tel. +4 0213121176, Email: [email protected], Fax: +4 0214306193, Adresa internet (URL): www.presidency.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos cotroceni, nr. 1, sector 6 Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare energie electrica
cantitate: 1800000 KWh
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare energie electrica
cantitate: 1800000 KWh
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 064.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
16000 lei. Durata de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(Contul pentru depunerea garantiei de participare este: RO35TREZ7005005XXX000213 Cod fiscal: 4283732 Banca: ATCPMB) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire In cazul in care se va depune o contestatie, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC sau contestatorul renunta la contestatie , suma calculata conform prevederilor art.278indice 1, alin.2 din OUG34/2006.Pentru situatiile in care garantia de participare se va depune in alta valuta, cursul de referinta leu/alta valuta este cel stabilit de Banca Nationala a Romaniei la data publicarii invitatiei in SEAP 10% din valoare fara TVA a contactului. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea formular nr. 3 - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor conform notificarii ANRMAP nr.149/2013, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor conform notificarii ANRMAP nr.149/2013, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din Oug 34/2006, formular nr. 4Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In situatia in care procedura de emiterea a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin(4) din HG 926/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr. 509/2011. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010, formular nr. 26.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 8Persoane cu functii de decizie in cadrul Administratiei Prezidentiale: Andreia Cristina IanaMihailescu DoinaMaria-Luisa ArsenieLiliana ChiruIoan Manescu
Cristian PitesMarius BalanNicu VoicuCipriana Bratu
Olteanu Eugen
Ciubuc Mihai
Stoicescu Radu 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, care sa cuprinda: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul de activitate;
- reprezentantii legali;data valabilitate certificat: informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorIn etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).Licenta de furnizare energie electrica emisa de ANRE
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii licentei de furnizare energie electrica emisa de ANRE ? cnf. HG 1007/2004, valabila la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de derulare a contractului. In acest sens va prezenta urmatoarele documente: o Copie dupa licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E.o Copie dupa Conditiile Licentei pentru Furnizarea Energiei Electrice care constituie anexa la Licenta si este emisa de A.N.R.E.o Copie dupa RAPORTUL intocmit de A.N.R.E. privind acordarea Licentei pentru furnizarea de energie electricaNota: 1. In cazul in care valabilitatea licentei emise de A.N.R.E. expira in timpul derularii contractului, ofertantul va prezenta un angajament scris privind prelungirea valabilitatii acesteia, in conformitate cu prevederile legale.2. In cazul in care un ofertant persoana juridica straina nu detine licenta de furnizare a energiei electrice eliberata de ANRE, acesta poate prezenta la momentul depunerii ofertei, alte documente echivalente emise de autoritati competente in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, cu respectarea conditiilor prevazute explicit pentru situatia respectiva prin H.G. nr. 540/07.04.2004 privind aprobarea Regulamentului pentru acordarea licentelor si autorizatiilor in sectorul energiei electrice, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind situatia economica - fisa de informatii generale, formular nr. 5, declaratii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 2000000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular nr. 5Pentru conversia in RON , daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista contractelor de furnizare similare din ultimii 3 ani, minim un contract privind livrarea de produse similare obiectului contractului, prezentarea cel putin a unui document(certificari/documente emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse)prin care sa confirme furnizarea unei cantitati de energie electrica cel putin egala cu 1800000KWH in ultimii 3 ani.
formular nr. 6
sistem de management al calitatii certificat conform ISO 9001:2008 sau echivalent. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare cu exceptia ofertantilor care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Se vor prezenta certificatele in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat "conform cu originalul" semnata si stampilata se vor prezenta certificatele in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat "conform cu originalul" semnata si stampilata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular nr. 6Pentru conversia in RON , daca documentelesunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care se face referirese vor prezenta certificatele in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat "conform cu originalul" semnata si stampilata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul 2.informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: 3.clasament : Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la :4. existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice 5. numarul participantilor la licitatia electronica 6. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. 7. Licitatia electronica va incepe la trei zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. 8. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12P
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2014 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2014 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2014 14:00
Locul: sediul Administratiei Prezidentiale, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, fiind clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret in termen maxim de 48 ore, o noua propunere financiara, care se va prezenta in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA PREZIDENTIALA -DEPARTAMENTUL RESURSELOR - BIROUL ACHIZITII
Adresa postala: Sos. Cotroceni, nr. 1, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060111, Romania, Tel. +4 0213120466, Email: [email protected], Fax: +4 0214306193, Adresa internet (URL): www.presidency.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2014 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer