Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 44947/01.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: sediul central RATUC, Tel.0264-430917, In atentia: DOBOS NICULAE, Email: [email protected], Fax: 0264-430931, Adresa profilului cumparatorului: www.ratuc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A.T.U.C. Cluj-Napoca , conform Documentatiei de Atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA PENTRU TRANSPORTUL IN COMUN DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
40100000-3 - Electricitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17000 MWH / AN
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in cuantum de 10% din valoarea unei livrari lunare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Facturi lunare decontate din surse proprii RATUC Cluj-Napoca
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acte normative emise de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documente care dovedesc o forma de inregistrare - licenta de furnizare energie electrica eliberata de ANRE - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la Bugetul General Consolidat - formularele nr.12A si 12B din Ghidul aprobat prin Ordinul nr.155/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ( bilanturi contabile) - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - elemente privind evolutia bonitatii financiare pe ultimii 3 ani , conform model - declaratie bancara privind existenta unei linii de credit , capacitate financiara , resurse reale negrevateNiveluri specifice minime necesare - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 10000000 RON - lichiditate globala minim 100% - solvabilitate patrimoniala minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani conform formular 12D din Ghid - lista cu dotari tehnice necesare indeplinirii contractului
Niveluri specifice minime necesare - cel putin 3 contracte in ultimii 3 ani in valoare totala de minim 2000000 RON , confirmate prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de catre beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria de la sediul RATUC Cluj-Napoca , la ridicarea documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2008 10:00
Locul: Sediul RATUC Cluj-Napoca , B-dul 21 Decembrie 1989 nr.128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264 593865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS , NR.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC RATUC Cluj-Napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 , nr.128-130, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 430917, Email: [email protected], Fax: 0264 430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2008 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer