Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare energie electrica inclusiv transport si distributie


Anunt de participare numarul 136662/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0256403151, In atentia: Dana Suba, Email: [email protected], Fax: +40 0256403153, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: SEIEP, Tel. +40 256403029, In atentia: IOANA ONULOV, Email: [email protected], Fax: +40 256403056
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-TA VICTORIEI NR.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035, In atentia: Dorina Taut
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare energie electrica inclusiv transport si distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Timisoara,
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 16, 873, 572RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente anuale, valoare estimata 4 218 393 lei/an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia furnizarii energiei electrice inclusiv transport si distributie: minim 6645 MWh/an x 4 ani- maxim 10.223 MWh/an x 4 ani, din care:
medie tensiune ? 20 kV: minim 4713 MWh/an x 4 ani ? maxim 7250 MWh/an x 4 ani
joasa tensiune ? 0, 4 kV: minim 1932 MWh/an x 4 ani- maxim 2973 MWh/an x 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Energie electrica:
- Cantitatea minima de energie electrica care ar putea fi furnizata pe durata acordului cadru este de :26 580 MWh- Cantitatea maxima de energie electrica care ar putea fi furnizata pe durata acordului cadru este de :40 892 MWhmedie tensiune ? 20 kV:
- Cantitatea minima de energie electrica care ar putea fi furnizata in cadrul unui contract subsecvent este de 4713 MWh/an- Cantitatea maxima de energie electrica care ar putea fi furnizata in cadrul unui contract subsecvent este de 7250 MWh/anjoasa tensiune ? 0, 4 kV: - Cantitatea minima de energie electrica care ar putea fi furnizata in cadrul unui contract subsecvent este de 1932 MWh/an- Cantitatea maxima de energie electrica care ar putea fi furnizata in cadrul unui contract subsecvent este de 2973 MWh/an
Valoare: 4 218 393 lei/ an x 4 ani = 16 873 572 lei
Valoarea estimata fara TVA: 16, 873, 572RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: 337.470 lei-virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, (OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.NOTA: garantia de participare cu o perioada de valabilitate sub 90 zile calculata incepand cu data limita de depunere a ofertelor, va fi respinsa.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 2781- (1) din OUG 34/2006 actualizata. Garatia de buna executie - 5%din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRIIPlatile se vor derula prin Trezorerie, la 45 - 60 zile de la emiterea facturii, in perioada 24-31 ale fiecarei luni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.
5- Certificat deatestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.
6.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. 1.Certificat constatator emis de ORC, in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
2.Autorizatie ANRE -in copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) minim 16.000.000 lei
3.bilanturile aferente perioadei solicitate vizate si inregistrate de organele competente? copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (energie electrica)
Declaratie pe proprie raspundere a furnizorului privind respectarea prevederilor cuprinse in ? Codul de masurare a energiei electrice? aprobat prin Ordinul ANRE nr.17 din 20.06.2002 al Presedintelui ANRE, publicat in Monitorul Oficial nr. 480 din 04.07.2002.
Declaratie pe proprie raspundere a furnizorului privind respectarea ?Standardului de performanta din serviciul de furnizare a energiei electrice? aprobat prin Ordinul ANRE nr. 28 din 30-08-2007.
In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 12:00
Locul: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA, P-TA VICTORIEI NR.2 - RECTORAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Platile se vor efectuala 45 -60 zile de la emiterea facturii, in perioada 24-31 ale fiecarei luni- Daca doua sau mai multe oferte au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vedera departajarii.- Ofertantul castigator va depune in termen de 48 ore o noua oferta financiara cu noua valoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: P-ta Victoriei nr.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Fax: +40 256403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer