Licitatie Publica - furnizare energie electrica la 5 (cinci) locuri de consum
Anunt de participare numarul 144859/11.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Muzeul National de Arta al Romaniei
Adresa postala: Calea Victoriei, Nr.49-53, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010063, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Ghinea, Tel. +40 213133030, Email: [email protected], Fax: +40 213124327, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare energie electrica la 5 (cinci) locuri de consum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la 5 (cinci) locuri de consum conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare energie electrica la 5 (cinci) locuri de consum
1. Muzeul National de Arta al Romaniei cu sediul in Bucuresti,
sector 1, Calea Victoriei, nr. 49-53;
2. Muzeul Colectiilor de Arta cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea
Victoriei, nr. 111;
3. Muzeul Zambaccian cu sediul in str. Muzeul Zambaccian nr. 21A,
sector 1, Bucuresti;
4. Muzeul de arta Theodor Pallady, cu sediul in str. Spatarului, nr. 22, sector
2, Bucuresti;
5. Muzeul Dr. Ioan si Nicolae Kalinderu, cu sediul in str. Vasile Sion, nr. 2-4, sector 1, Bucuresti
cantitate energie electrica 4950 MWh
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare energie electrica la 5 (cinci) locuri de consum-
1.Muzeul National de Arta al Romaniei cu sediul in Bucuresti,
sector 1, Calea Victoriei, nr. 49-53;
2. Muzeul Colectiilor de Arta cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea
Victoriei, nr. 111;
3. Muzeul Zambaccian cu sediul in str. Muzeul Zambaccian nr. 21A,
sector 1, Bucuresti;
4. Muzeul de arta Theodor Pallady, cu sediul in str. Spatarului, nr. 22, sector
2, Bucuresti;
5. Muzeul Dr. Ioan si Nicolae Kalinderu, cu sediul in str. Vasile Sion, nr. 2-4, sector 1, Bucuresti
cantitate energie electrica 4950 MWh
Valoarea estimata fara TVA: 2, 574, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor personelor juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA. Garantia de participare va avea valoarea de51.480 LEI sau echivalentul in euro, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Garantia de participare va fi valabila cel putin 120 de zile de la data termenului limita de primire a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 11. Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 5 % din valoareafara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.Garantia de buna executie se va debloca in conditiile art. 92 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Cerinta nr. 2
Theodorescu Ileana Ruxandra ? Director General
Dimitriu Dan ? Sef Serviciu Economic
Dima Alina ? consilier juridic
Ginghina Marcel Bogdan ? economist CFPP
Dumitrache Adrian ? economist CFPP
Ioana Ioncea ? inginer ? presedinte comisie de evaluare
Epure Miluta ? sef atelier ? membru comisia de evaluare
Nita Daniela ? sef birou ?membru comisia de evaluare
Ghinea Mariana ? consultant achizitii publice ? secretar comisia de evaluare fara drept de vot.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in original.
Cerinta nr. 3
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in original.
Cerinta nr. 4
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in original.Cerinta nr. 5
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
sauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 6
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
sau
certificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr.1Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului corespunzator obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Modaliatate de indeplinire ? Documentul se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertei, inainte de transmiterea privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul prezenteiproceduri de achizitie.Modaliatate de indeplinire ? Documentul se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in documentele depuse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertei, inainte de transmiterea privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata. Documentele constatatoare se va anexa si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.2
Ofertantul are obligatia de a prezenta licenta de furnizare a energiei electrice, emisa de ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Modaliatate de indeplinire -copie « conform cu originalul » semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Cerinta nr.3
Ofertantul are obligatia de a prezenta deciziile de modificare a deciziei privind acordarea licentei de furnizare a energiei electrice.
Modaliatate de indeplinire -copie « conform cu originalul » semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de
activitate aferent obiectului contractului.
Curs EUR-mediu anual
Anul 2012 - 4, 4560 lei/EUR
Anul 2011 ? 4, 2379 lei/EUR
Anul 2010 ? 4, 2099 lei/EUR
Sursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea
economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va
prezenta documentul mentionat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor livrari de energie electrica efectuate in ultimii 3 ani, continand perioade de livrare si beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Suma cantitatilor de energie furnizate in ultimii 3 ani prin furnizarile prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie cel putin egala cu cantitatea de energie care va fi furnizata in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit (4950 MWh). Se vor anexa copiile documentelor relevante cuprinzand numai paginile din care rezulta: - Beneficiari;
- Obiect;
- Perioada;
- pretul de achizitie;
- cantitatea de energie electrica contractata
- semnaturile/stampila partilor
Cerinta nr.2
Un document din partea beneficiarilor, referitor la derularea contractelor respective mentionate in Formularul 12D.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: -Pretul unitar (lei/Mwh).Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DAOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DALicitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: NUPasul minim de licitare: NUInformatii relevante privind procesul licitatiei electronice. Licitatia electronica: - va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;
- va avea o singura runda, avand durata de o zi.Invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va transmite de catre autoritatea contractanta, pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatienecesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 11:00
Locul: la sediul Muzeului National de Arta al Romaniei - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantiilor, membrii comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256² din OUG34/2006 de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Muzeul National de Arta al Romaniei - oficiul juridic
Adresa postala: Calea Victoriei, nr.49-53, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010063, Romania, Tel. +40 213133030, Fax: +40 213124327
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2013 16:01