Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA LA CONSUMATORII ELIGIBILI AI S.C. ACET S.A. Suceava


Anunt de participare (utilitati) numarul 143161/18.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. +40 0230206315, In atentia: ing. Sorina Tofan, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unor unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunita?ile locale
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA LA CONSUMATORII ELIGIBILI AIS.C. ACET S.A. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Suceava, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 47, 986, 972.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa 1/12 luni. Valoarea estimata a unui contract subsecvent: 11996743.07 RON (fara TVA). Reluarea competiei conform Sectiunii VI.3
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul include livrarea/furnizarea de energie electrica la locurile de consum mentionate in Anexa nr.1 din Volumul II ? Caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul cadru include livrarea/furnizarea cantitatilor estimate de energie electrica la locurile de consum aflate in administrarea S.C. ACET S.A. si mentionate in Anexa nr.1 din Vol. II ? Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 47, 986, 972.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 120000 lei. Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 4), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.In cazul in care garantia de participare se va constitui in EURO, cuantumul acesteia va fi calculat in EURO la cursul de schimb LEU / EURO stabilit de BNR in ziua a-7-a dinaintea datei de deschidere a ofertelor.In cazul in care se vor aplica prevederile art. 278^1 litera c, suma in EURO va fi calculata la cursul de schimb LEU / EURO stabilit de BNR in ziua a-7-a dinaintea datei de deschidere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de10 % din valoarea unui contract subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta la incheierea fiecarui contract subsecvent si va fi constituita conform prevederilor art. 86 si art. 90 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (conform Formular 23) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari.- Daca partile convin prin retineri succesive intr-un cont deschis de Contractant la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor HG 1045 / 2011.Valabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului subsecvent.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul subsecvent incheiat cu Autoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente sisemnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte contracte.In cazul unei asocieri, documentul privind garantia bancara de buna executie va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
S.C. ACET S.A. Suceava100 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
- Formularul nr. 11 - Declaratie privind eligibilitatea
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sus?inator) trebuie sa prezinte documente doveditoare
Cerinta nr. 2
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociati, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c1) si d)) trebuie sa prezinte : - Formularul nr. 12Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociatii, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c), c1), d) si e)) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Cerinta nr. 3
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG nr. 34/2006
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt:
- Stefan Groza, Director General;
- Rodica Nistor, Director Economic;
- Mircea Onofreiciuc, Director Tehnic;
- Bogdan Cristache, Director Comercial;
- Ion Postolache, Director Programe cu Finantare Externa
Componenta Consiliului de Administratie al Autoritatii Contractante:
- Dragos Danubianu, Presedinte;
- Stefan Groza, membru;
- Rodica Nistor, membru;
- Constantin Maierean, membru;
- Viorel Mihaiescu, membru;
- Stelian Codau, membru;
- Georgeta Dorneanu, membru.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Cerinta nr. 4
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
- Formularul nr. 9 - Informatii generale despre ofertant
- Formularul nr. 10 - Datedespre asociere
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociati, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Cerinta nr. 5
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii ?i asocia?ii, tertul sustinator ) trebuie sa completeze:
-Formularul nr.6 - Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Cerinta nr. 1
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte:
- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului, sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului cadru/contractelor subsecvente trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii castigatori vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documente doveditoare.
Cerinta nr. 2
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii tiasociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
- Licenta de furnizare a energiei electriceOfertantii castigatori vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra de afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru/contractelor subsecvente pe anii 2010, 2011 si 2012 sa fie mai mare sau egala cu 12.000.000 lei.
- Formularul nr. 14 - Declaratie financiara recapitulativa: Informatii privind bilantul contabil ;
- Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului. Documentele care vor fi prezentate in sustinerea cerintei de calificare pentru anul 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic.
Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta ca operator economic in contracte similare de furnizare energie electrica, in ultimii in 3 ani:
Minim 1 (un) contract de furnizare energie electrica, similare.Ofertantii vor prezenta documentele pe baza carora si-au demonstrat experienta similara in original sau in copie "conform cu originalul".
- Formularul nr. 16 - Experien?a similara ? privind lista principalelor contracte de livrare/furnizare de energie electrica in ultimii 3 ani;
- documente emise/ contrasemnate de beneficiari ai unor contracte similare sau declara?ie pe proprie raspundere data de Ofertant privitor la contractele similare, din care sa reiasa: beneficiarul, obiectul contractului, perioada de executie a contractului, numarul de locuri de consum.
Nota: Prin notiunea de ?contractde furnizare similar? se intelege contract de furnizare energie electrica incheiat pentru un numar de locuri de consum, mai mare sau egal cu 15.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele solicitate
Cerinta nr. 1
- Certificatul SR ISO 9001- Certificate valabile privind acreditarea din punct de vedere al standardului SR ISO 9001
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator) trebuie saprezinte documente doveditoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FEE ? SV 01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2013 12:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante mentionat la I. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.3.1) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul nr. 8).VI.3.2) Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii, asociatii ?i ter?ul sus?inator) trebuie sa prezinte: ? Formularul nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul nr. 9Informatii generale despre ofertant? Formularul nr. 10Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii)? Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul)VI.3.3) In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate in original de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.VI.3.4) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.VI.3.5) Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.VI.3.6) Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.VI.3.7)In cazul in care doua sau mai multe oferte con?in acela?i pre?, clasandu-se pe acela?i loc ?i situandu-se printre primele trei locuri, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor cu punctaj egal o noua propunere financiara cu modalitate de depunere in plic inchis cu men?iunea ca noile oferte nu pot inbunata?i locul de clasare al ofertan?ilor decat pana la nivelul pre?ului ofertat de ofertantul clasat pe locul anterior. Stabilirea punctajului final pentru atribuirea contractului cadru se va face pe baza ultimelor oferte. Ofertantii care vor depune o noua oferta financiara vor fi invitati sa participe la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile oferte financiare.VI.3.8) Reluarea competitiei intre semnatarii acordului ? cadruse va face cu cel putin 30 zile inainte de expirarea contractului subsecvent anterior incheiat ;Pe baza acordului cadru se vor atribui la fiecare 12 luni, contracte subsecvente prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru, criteriul de atribuire al acestora fiind cel mai mic pret asa cum este la capitolul Sec?iunii IV.2) ? CRITERII DE ATRIBUIRE din prezenta fisa de date ;Metodologia de lucru pentru atribuirea contractelor subsecvente pentru reluarea competitiei : Autoritatea contractanta va transmite tuturor promitentilor potentiali furnizori, semnatari ai acordului cadru, o invitatie de participare la reofertare, in care vor fi mentionate toate datele necesare intocmirii si depunerii noilor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 2562 din OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr. 5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. +40 0230206315, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer