Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA LA CONSUMATORII ELIGIBILI AI S.C. ACET S.A. Suceava


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
N/A RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. ENOL GRUP S.A.
Anunt de atribuire numarul 143161/26.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 138699
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. +40 0230206315, In atentia: ing. Sorina Tofan, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA LA CONSUMATORII ELIGIBILI AIS.C. ACET S.A. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Suceava, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul include livrarea/furnizarea de energie electrica la locurile de consum mentionate in Anexa nr.1 din Volumul II ? Caiet de sarcini
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata: 36, 555, 572.49 RON si 37, 218, 452RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
FEE ? SV 01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S077-130068din19.04.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 13212 Denumirea: FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA LA CONSUMATORII ELIGIBILI AIS.C. ACET S.A. Suceava
V.1) Data atribuirii contractului 03.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. ENOL GRUP S.A.
Adresa postala: Bucuresti, str. Vlad Dracul, nr. 35, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031195, Romania, Tel. 0213224378, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0213224376, Adresa internet (URL): www.enol.ro
E.ON ENERGIE ROMANIA S.A.
Adresa postala: str. Justitiei, nr.12, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel. 0365403595, Email: [email protected], Fax: 0365403526, Adresa internet (URL): www.eon-gaz-romania.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 47986972.28 Moneda: RON Fara TVA
Oferta cea mai scazuta / cea mai ridicata
Valoarea: 36555572.49/37218452.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 4
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3.1) Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul nr. 8).VI.3.2) Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii, asociatii ?i ter?ul sus?inator) trebuie sa prezinte: ? Formularul nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul nr. 9Informatii generale despre ofertant? Formularul nr. 10Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii)? Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul)VI.3.3) In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate in original de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.VI.3.4) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.VI.3.5) Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.VI.3.6) Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.VI.3.7)In cazul in care doua sau mai multe oferte con?in acela?i pre?, clasandu-se pe acela?i loc ?i situandu-se printre primele trei locuri, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor cu punctaj egal o noua propunere financiara cu modalitate de depunere in plic inchis cu men?iunea ca noile oferte nu pot inbunata?i locul de clasare al ofertan?ilor decat pana la nivelul pre?ului ofertat de ofertantul clasat pe locul anterior. Stabilirea punctajului final pentru atribuirea contractului cadru se va face pe baza ultimelor oferte. Ofertantii care vor depune o noua oferta financiara vor fi invitati sa participe la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile oferte financiare.VI.3.8) Reluarea competitiei intre semnatarii acordului ? cadruse va face cu cel putin 30 zile inainte de expirarea contractului subsecvent anterior incheiat ;Pe baza acordului cadru se vor atribui la fiecare 12 luni, contracte subsecvente prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru, criteriul de atribuire al acestora fiind cel mai mic pret asa cum este la capitolul Sec?iunii IV.2) ? CRITERII DE ATRIBUIRE din prezenta fisa de date ;Metodologia de lucru pentru atribuirea contractelor subsecvente pentru reluarea competitiei : Autoritatea contractanta va transmite tuturor promitentilor potentiali furnizori, semnatari ai acordului cadru, o invitatie de participare la reofertare, in care vor fi mentionate toate datele necesare intocmirii si depunerii noilor oferte.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str. Mihai Eminescu nr. 5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. +40 0230206315, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer