Licitatie Publica - Furnizare energie electrica pentru 200 de locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat
Anunt de participare (utilitati) numarul 140989/08.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Agripina Tircavu, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unic transportator de titei, etan si gazolina prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare energie electrica pentru 200 de locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 200 locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica pentru 200 de locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala 13.380 MWh pentru MT si 91.146 MWh pentru JT defalcat astfel: - Lot 1 -8.275 MWh pentru MT si 257 MWh pentru JT;
- Lot 2 ? 1.495 MWh pentru MT si 803 MWh pentru JT;? Lot 3 ? 3.610 MWh pentru MT si 86 MWh pentru JT.Valoarea estimata fara TVA: 5.467.000Moneda: lei
din care:
Valoare estimata fara TVA lot 1:3.153.300Moneda: lei
Valoare estimata fara TVA lot 2:951.300Moneda: lei
Valoare estimata fara TVA lot 3:1.362.400Moneda: lei
Valoarea estimata fara TVA: 5, 467, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre institutiilecompetente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Cerinta nr. 6Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator; in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Nicolae Alexandri ? Director General, ec. Sanda Toader ? Director Financiar, ing. Nicolae Dobromir ? Director Operare, dr.ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta, ing. Vasile Crisan ? sef Serviciu Achizitii Logistica, Presedinte comisie de evaluare; Membrii comisie de evaluare: dr. ing. Ion Beldiman? sef Serviciu Energetic; ec. Florin Hilcu ? Serv. Financiar, Bugete, cons.jr. Cornel Banica ? sef Serviciu Juridic ? Avizare ; exp.a.p. Agripina Tircavu ? Serviciu Achizitii Logistica; membrii de rezerva comisie de evaluare: exp. a.p. Claudia Braslasu ? Serviciu Achizitii Logistica; ing. Ion Popa - Serviciu Energetic; ec. Rodica Burlacu - Serv. Financiar, Bugete; cons. jr. Tache Octavian - Serviciu Juridic ? Avizare, exp. ap Andrei Camen - Serv. Achizitii Logistica Cerinta nr. 1
Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, in original sau in copie legalizata, certificat ca sa cuprinda informatiivalabile si reale la datalimita de depunere a ofertei. Din acest certificate trebuie sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitatea de furnizare energie electrica. In situatia in care ofertantul s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, acesta poate prezenta certificatul si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.Cerinta nr. 2
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie Licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E. in conformitate cu prevederile OUG 33/2007, modificata prin L160/2012 si HG 540/2004 actualizate. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de:
- minimum 6.306.600 lei pentru Lotul 1;
- minimum 1.902.600 lei , pentru Lotul 2;
- minimum 2.724.800 lei, pentru Lotul 3.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in consid.cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani, respectiv la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.
Se acepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic un poate prezenta documentele solicitate.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa facadovada experientei sale in furnizari de produse similare celui pentru care se oferteaza.
In functie de loturile pentru care a optat, ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, prin prezentarea a mimimum unui contract cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, respectiv furnizare de energie electrica, a carui valoare a fost de:
- minimum 3.150.000 lei pentru Lotul 1;
- minimum 950.000 lei, pentru Lotul 2;
- minimum 1.360.000 lei, pentru Lotul 3.
Ofertantul va prezenta certificare de buna executie: recomandari din partea achizitorilor contractelor prezentate ca experienta similara.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Ofertantul are obligatia de a complete prezenta Declaratie si Lista cu subcontractantii care urmeaza sa indeplinesca parti (in exprimare valorica) din contract, cu: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului, specimen de semnatura si stampila in orig.(sau Acord de subcontractare, semnat?model in Formulare)..Alte precizari: ofertantul va prezenta, pentru subcontractant datele de identifica din certificatul de inregistrare.
Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare soliciat ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate expres si a resurselor materiale si umane, cu conditia ca subcontractantul sa indeplineasca in totalitate serviciilepentru care prezinta resursele.
Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de asigurare a calitatii, pentru activitatile supuse licitatiei; certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LaLE participa ofertantii inregistrati in SEAP si cu oferte admisibile.In cadrul LE, reofertarea se refera la pretul din Formularulde oferta; Invitatia de participare si notificarea de inceput sunt generate si transmise automat de sistem la email-ul inreg.; Pretul ofertatin runda de LE trebuiesa fie mai mic decat cel initial.In cazul in care pretul este aparent neobisnuit de scazut conform prevederilorart.36 ind.1 alin.(1) din HG 925/2006, A.C. va solicita justificarea acestuia. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii nu pot vedea nr.de particip.inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale LE: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca ofertantul nu modifica pretul in cadrul LE, la stabilirea clasamentului final e luata in considerare ultima oferta depusa (initial).Dupa runda de LE, CONPET va solicita transmiterea ofertei financiarecu noile valori.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2013 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 256 ind 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 11:24