Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare energie electrica pentru 204 de locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat


Anunt de participare (utilitati) numarul 142801/30.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Agripina Tircavu, Tel. +40 0244401360, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unic transportator de titei, etan si gazolina prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare energie electrica pentru 204 de locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 204 locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare energie electrica pentru 200 de locuri de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala 17.988, 8 MWh pentru MT si 1.953, 7 MWh pentru JT defalcat astfel: - Lot 1 - 10.787, 8 MWh pentru MT si 361, 8 MWh pentru JT;
- Lot 2 ? 2.175 MWh pentru MT si 1.468, 5 MWh pentru JT;? Lot 3 ? 5.026 MWh pentru MT si 123, 4 MWh pentru JT.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 342, 832.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum Lot 1:91.000 lei, Lot 2:33.800 lei, Lot 3:41.900 lei valabilitate = 120 de zile de la data limita de sepunere a ofertei.Mod de constituire: - prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara/ de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, conform modelului din Sectiunea Formulare. Din el trebuie sa reiasa fara echivoc ca soc. bancara/de asigurari va plati CONPET SA Ploiesti suma solicitata si datorata ei din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006. In modobligatoriu, instrumentul va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, sau societatea a renuntat la contestatia formulata, CONPET are dreptul sa retina din valoarea/valorile constituita/-e drept GP, iar soc.a bancara/ de asigurari va elibera catre CONPET, sumele stabilite in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a fiecarui contract respectiv: 8.015, 09 lei (lot 1), 5.472, 05 lei (lot 2) si 5.879, 83 lei (lot 3).- prin ordin de plata, in contul autoritatii contractante (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti)In cazul in care garantía se constituie in alta valuta, data pentru care se determinarii echivalenta in lei: conform cursului B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Cuantum: 10 % din valoarea, fara TVA, a contractului;Ofertantul va alege unul dintre modurile de constituire: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 coroborat cuprevederile HG 1045/2011.- prin Instrument de garantare , emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in ORIGINAL autoritatii contractante, irevocabil, in favoarea autoritatii contractante SC CONPET SA Ploiesti, valabil pe o perioada de 18 luni de la data emiterii. Dinacest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca societatea bancara sau o societatea de asigurari va plati autoritatii contractante, S.C. CONPET S.A. Ploiesti, suma solicitata, in limita prejudiciului creat. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, S.C. CONPET S.A. Ploiesti va notifica aceasta pretentie furnizorului precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se solicita Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Ofertantul (fiecare membru asociat ? in cazul asocierii si tertul sustinator atunci cand exista) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in
traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 2
Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertantul (fiecare membru asociat - in cazul asocierii si exista tertul sustinator daca exista) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii doar la prevederile lit.a, c ind.1
si d ale art. 181 din OUG 34/2006. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta
documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidentaCerinta nr. 3
Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4
Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Ofertanul (liderul asociatiei precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5
Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele localeCerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile
competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei
de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre institutiile competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Cerinta nr. 6Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator; in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Liviu Ilasi ? Director General, ec. Sanda Toader ? Director Financiar, ing. Nicolae Dobromir ? Director Operare, dr.ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta, ing. Vasile Crisan ? sef Serviciu Achizitii Logistica, Presedinte comisie de evaluare; Membrii comisie de evaluare: dr. ing. Ion Beldiman? sef Serviciu Energetic; tehn. Vasile Bobocea ? Birou CFP, cons.jr. Cornel Banica ? sef Serviciu Juridic ? Avizare ; exp. AP Agripina Tircavu ? Serviciu Achizitii Logistica; membrii de rezerva comisie de evaluare: Ec. Nicolae Adrian Ivan ? sef Birou Aprovizionare Achizitii; ing. Ioan Popa - Serviciu Energetic; ing. Ingrid Voinea ? Birou CFP; cons. jr. Tache Octavian Serviciu Juridic ? Avizare, Sinziana Motoc - Serv. Achizitii Logistica. Cerinta nr. 1
Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, in original sau in copie legalizata, certificat ca sa cuprinda informatii valabile si reale la
data limita de depunere a ofertei. Din acest certificate trebuie sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitatea de furnizare energie electrica. In situatia in care ofertantul s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, acesta poate prezenta certificatul
si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.Cerinta nr. 2
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie Licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E. in conformitate cu prevederile OUG 33/2007, modificata prin L160/2012 si HG 540/2004 actualizate. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3
ani de: - minimum 9.100.000 lei pentru Lotul 1;
- minimum 3.380.000 lei , pentru Lotul 2;
- minimum 4.190.000 lei, pentru Lotul 3.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in
RON se va lua in consid.cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie Ofertantul are obligatia de a completa si
prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3
ani, respectiv la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si
inregistrate de organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de
a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2009,
31.12.2010 si 31.12.2011.In cazul in care ofertantul a inregistrat si Bilantul pentru anul 2012 si prezinta acest bilant in cadrul ofertei, atunci raportarea se va realiza la ultimele 3 exercitii financiare incheiate, respectiv 2010, 2011, 2012.Se acepta si prezentarea altor documente edificatoare in cazul in care, din
motive justificate corespunzator, operatorul economic un poate prezenta
documentele solicitate.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Se solicita Bilanturile contabile la
31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.
In cazul in care ofertantul a inregistrat si Bilantul pentru anul 2012 si prezinta acest bilant in cadrul ofertei, atunci raportarea se va realiza la ultimele 3 exercitii financiare incheiate, respectiv 2010, 2011, 2012.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in furnizari de produse
similare celui pentru care se oferteaza.
In functie de loturile pentru care a optat, ofertantul trebuie sa faca dovada
experientei in furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, prin
prezentarea a mimimum unui contract cu obiect asemanator celui pentru
care se oferteaza, respectiv furnizare de energie electrica, a carui valoare a
fost de: -minimum 4.550.000 lei pentru Lotul 1;
- minimum 1.690.000 lei, pentru Lotul 2;
- minimum 2.099.000 lei, pentru Lotul 3.
Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta:
Formularul nr. 8, Anexa 1 la Formularul nr. 8 si Anexa 2 la Formularul nr. 8, formulare din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.
Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO
9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, prin
care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine
anumite standarde de asigurare a calitatii, pentru activitatile supuse licitatiei;
certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta, in
copie, Certificatul ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma
certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile supuse licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE participa ofertantii inregistrati in SEAP si cu oferte admisibile.In cadrul LE, reofertarea se refera la pretul din Formularulde oferta;Invitatia de participare si notificarea de inceput sunt generate si transmise automat de sistem la email-ul inreg.; Pretul ofertatin runda de LEtrebuiesa fie mai mic decat cel initial.In cazul in care pretul este aparent neobisnuit de scazut conform prevederilorart.36 ind.1 alin.(1) din HG 925/2006, A.C. va solicita justificarea acestuia. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii nu pot vedea nr.de particip.inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale LE: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca ofertantul nu modifica pretul in cadrul LE, la stabilirea clasamentului final e luata in considerare ultima oferta depusa (initial).Dupa runda de LE, CONPET va solicita transmiterea ofertei financiare cu noile valori.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2013 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul va completa si prezenta declaratie privind acceptare clauze contractuale obligatorii. In acest sens, ofertantul are obligatia sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 12 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.Se pot formula amendamente la clauzele contractuale specifice. Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri referitoare la clauzele contractuale obligatorii.in cazul in care exista subcontractanti, ofertantul are obligatia de a complete prezenta Declaratie si Lista cu subcontractantii care urmeaza sa indeplinesca parti (in exprimare valorica) din contract, cu: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului, specimen de semnatura si stampila in orig.(sau Acord de subcontractare, semnat?model in Formulare)Nota: Pe toata perioada de derulare a contractului nu se accepta modificarea pretului componentei active de energie electrica de medie tensiune si pretul de componentei active de energie electrica joasa tensiune. Celelalte componente ale pretului unitar, respectiv tarifele reglementate pentru serviciile de transport, serviciile de sistem si de administrare a pietei angro, precum si pentru serviciile de distributie, contributia de cogenerare de inalta eficienta, pretul certificatelor verzi vor fi ajustate prin decizii/ordine ale A.N.R.E, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei si raman fixe pana la o noua modificare a acestora prin decizii/ordine ale A.N.R.E, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art. 256 ind 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer