Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare energie electrica pentru 29 de puncte de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat


Anunt de participare (utilitati) numarul 131690/24.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. 0244/401360, Email: [email protected], Fax: 0244/402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare energie electrica pentru 29 de puncte de consum apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 29 de puncte de lucru apartinand S.C. CONPET S.A PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul implica furnizarea energiei electrice pentru 29 de puncte de lucru, situate in tara, apartinand S.C. CONPET S.A. Ploiesti, lotizat:
- Lotul 1 : pt. pct.de consum: Constanta Nord, Constanta Sud, Mircea Voda, Baraganu, Calareti, Cartojani, Pecica si Biled;
- Lotul 2: pt. pct. de consum: Martinesti, Siliste, Moreni, Baicoi, Boldesti, Ploiesti (str. Anul 1848 si str. Rezervoarelor nr. 8), Urlati, Berca, Ciresu, Independenta, Imeci, Salonta, Marghita;
- Lotul 3: pt. pct. de consum: Barbatesti (statia de pompe, rampa de titei si centrala termica), Orlesti, Poiana Lacului, Otesti, Ghercesti;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala 14.523 MWh pentru MT si 960 MWh pentru JT defalcat astfel: - Lot 1 -9.415 MWh pentru MT si 88 MWh pentru JT;
- Lot 2 ? 1.608 MWh pentru MT si 872 MWh pentru JT;? Lot 3 ? 3.500 MWh pentru MT.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 431, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: Lot 1:65.300 lei; Lot 2:19.300 lei; Lot 3:23.900 leigarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in situatiile prev.la art.180, 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat de stat si bugetele locale, la ultimul termen scadent din luna anterioara celei de depunere a ofertelor (certificate in original, copie legaliz.sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de ORC in original, copie legaliz.sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis in luna depunerii ofertelor sau in cea anterioara depunerii ofertelor. In cazul asocierii, documentele se prezinta de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani-Formularul "Informatii generale".Valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri in ultimii 3 ani: min. 6.530.400 lei (pentru Lotul 1), min. 1.935.600 lei (pentru Lotul 2), min. 2.396.000 lei (pentru Lotul 3). Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana. Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In functie de loturile pentru care a optat, ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, prin prezentarea a mimimum unui contract cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, respectiv furnizare de energie electrica, a carui valoare a fost de: min. 3.265.000 lei pentru Lotul 1, min. 967.800 lei, pentru Lotul 2 si de min. 1.198.000 lei, pentru Lotul 3.Copii pag.relevante contracte; copii ;recomandari, documente care sa confirme furnizarea de astfel de produse si valoarea acestora
Copie dupa licenta pentru Furnizarea Energiei Electrice emisa de A.N.R.E., Copie dupa Conditiile Licentei pentru Furnizarea Energiei Electrice, anexa la Licenta, Copie dupa RAPORTUL intocmit de A.N.R.E. privind acordarea Licentei pentru furnizarea de energie electrica.Certificatul ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Toti ofertantii vor fi inscrisi in SEAP. In cadrul licitatiei electronice procesul repetitiv de ofertare se refera numai la preturi. Atribuirea se va realiza intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 13:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pe toata perioada de derulare a contractului nu se accepta modificarea pretului componentei active de energie electrica de medie tensiune si pretul de componentei active de energie electrica joasa tensiune. Celelalte componente ale pretului unitar, respectiv tarifele reglementate pentru serviciile de transport, serviciile de sistem si de administrare a pietei angro, precum si pentru serviciile de distributie, contributia de cogenerare de inalta eficienta, vor fi ajustate raman fixe pana la modificarea acestora prin decizii/ordine ale A.N.R.E, publicate in Monitorul oficial al Romaniei.In pretul componentei active de energie electrica de medie tensiune si pretul de componentei active de energie electrica joasa tensiune este cuprins pretul energiei electrice achizitionata de la producatori/traideri de pe piata angro la care se adauga costurile cu certificatele verzi si cheltuielile specifice de furnizare a energiei electrice (chirii, salarii, profit, etc.).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. 0244/401360, Fax: 0244/516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer