Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare etaloane, reactivi, kit-uri si MRC-uri de laborator


Anunt de participare numarul 146643/18.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mandragiu, Tel. +40 2524651, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 2520061, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Igiena si sanatate publica veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare etaloane, reactivi, kit-uri si MRC-uri de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. CAMPUL MOSILOR, NR.5, SECTOR 2, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de etaloane, reactivi, kit-uri si MRC-uri pentru laborator, conform caietului de sarcini, necesari pentru desfasurareaanalitica a PNCR si Programul Strategic, respectiv: reziduuri, nutritie animala si contaminanti, chimie si radioactivitate, microbiologie, din cadrul IISPV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696000-5 - Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
24327000-2-Diverse substante chimice organice (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizarea de etaloane, reactivi, kit-uri si MRC-uri pentru laborator, conform caietului de sarcini care cuprinde - 196 produse in valoare estimata de 320, 970.29 lei fara TVA. Se vor depune oferte pentru unul sau mai multe produse.
Valoarea estimata fara TVA: 320, 970.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3.209, 70lei .Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin.1 din H.G nr. 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau se depune la casieria unitatii.Sau Ordin de plata (vizat de banca)in contul pentru garantia de participare: RO20TREZ7025005XXX000165 ? Trezoreria sector 2, Bucuresti. Cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, , atasata oferteisi va fi trimisa la sediul autoritatii contractante pana la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din H.G. nr. 925/2006).In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conformprevederilor art. 278^1 alin.1, lit. a) din OUG 34/2006.In cazul IMM-uri valoarea garantiei de participare este de 50% .Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare si declaratia pe propria raspundere, conform formular9 din Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va depune in conformitate cu art. 43^1 din OUG 34/2006 si art.85 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta, conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie seconstituie conform art. 89 - art. 90 din HG nr. 925/2006, de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004, conform Formular 9 din Sectiunea Formulare.Restituirea garantiei de buna executie se poate face in cel mult 14 zile de la data intocmirii ultimului proces verbal de receptie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Declaratii privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completareaFormularului 1 din Sectiunea Formulare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).
Declaratie de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 3 din Sectiunea Formulare;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cupersoanele care detin functii de decizie in cadrul IISPV: - Dr. Rodica Tanasuica ? director al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;
- Dr. Horia Albu ? director tehnic al Institutului de Igiena si Sanatate Publica Veterinara;
- Ec. Daniela Mandragiu ? Sef serviciu Economic si Administrativ;
- Cons.j.Laura Melinte ? Consilier Juridic;
- Dr. Iuliana Mihai ? Sef Serviciu Microbiologie Alimentara
- Ch. Cristina Dumitrescu ? Sef Serviciu Chimie Alimentara
- Dr. Geanina Vlase ? Sef Serviciu Nutritie Animala si Contaminanti
- Dr.Marinela Ivanescu? Sef Serviciu Reziduuri
completare model Formular 4 din Sectiunea Formulare; Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Pentru persoanele juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei (prezentat in orice forma, respectiv original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru persoanele juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale prin completare Formular 5 ? Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiar incheiati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generaleprin completare Formular 5- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiar incheiati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completare Formular 6.Standarde asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 10:00
Locul: Sediul IISPV: Str.Campul Mosilor , nr.5, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile contin preturi egale , respectiv clasate de primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Pentru descarcarea documentatiei de atribuire operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, iar pentru vizualizare acestia trebuie sa detina un program adecvat deschiderii fisierelor semnate electronic. (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: STR. CAMPUL MOSILOR, NR.5, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Tel. +40 212524651, Email: [email protected], Fax: +40 212520061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer